  • 1. Data: 2019-02-01 01:37:39
    Temat: Teslom naszom i Waszom 730km wyłącznie z użyciem superchargerów
    Od: kk <k...@o...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=INNi_hACR3s

    - co robi ten uchwyt na szybie?
    - AmberGo
    - "grzejemy 149km/h aby skorzystać z tego najszybszego ładowania" (wtf?!)
    - 1-szy postój 1:10
    - "jedziemy 110km/h tak żeby dojechać do Katowic"
    - "tiry się wyprzedzają, uwielbiam to po prostu"
    - "chcecie wyprzedzać to jedźcie se prawym pasem, ja wyprzedzam tę
    cieżarówkę i nie mam zamiaru zjeżdżać, a teraz zjadę"
    - w korku też lewym jedzie, prawym wszyscy go wyprzedzają
    - "autopilot zgłupiał na robotach drogowych"
    - "musimy się trochę doładować by dojechać do superchargera", 10 min,
    "zrobiliśmy sobie 5km zapasu"
    - 2-gie ładowanie, "jesteśmy na suerchargerze w Katowicach", "pokazuje
    40 min", "ale my idziemy coś zjeść"
    - "wróciliśmy z Burgerkinga i auto prawie pełne"
    - "w tym hotelu jest ładowarka tesli", "jesteśmy w Czechach, prawie że
    22-ga"
    - "ta trasa trwała dłużej o godzinę niż konwencjonalnym samochodem"
    - "jak już pojeździmy na sankach to pojedziemy do hotelu który ma
    ładowarkę tesli, zjeść" (by ładowanie było za darmo)
    - "pokazuje 6 godzin ładowania"
    - "tak wygląda zimny rozruch, mieliśmy wczoraj 200km zasięgu, teraz mamy
    186km, -8 na dworze"
    - "rozgrzewamy silnik tak jak zwykły silnik"

    Dobra, oglądnijcie sobie, jesteśmy w połowie, "życiówka"

  • 2. Data: 2019-02-04 18:55:26
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 1 Feb 2019 01:37:39 +0100, kk <k...@o...pl> wrote:

    >Dobra, oglądnijcie sobie, jesteśmy w połowie, "życiówka"

    Nie znasz się, a auto pewnie sprowadzone i uszkodzone ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 3. Data: 2019-02-04 19:50:50
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 18:37:42 UTC-6 użytkownik kk napisał:
> [...]
    > 186km, -8 na dworze"
    > - "rozgrzewamy silnik tak jak zwykły silnik"
    >
    > Dobra, oglądnijcie sobie, jesteśmy w połowie, "życiówka"

    A tak po prawdzie wszyscy po wszystkich stronach tego szalenstwa zachwuja sie jak
    amatorzy komodore i atari.

    Starczy spokojnie poczekac az technologia stanieje, kupic elektryka z aluminiowa buda
    i silnikami ktorych nie trzeba wymieniac co 50-100-200kkm i sie cieszyc.
    A do tego czasu sie cieszyc tym co mamy (spalinowce).
    Pozytywnie do zycia podchodzic a nie narzekac.

    A jak ktos z siebie robi smieszka w internecie to poblazliwie dac lapke w dol :)

  • 4. Data: 2019-02-04 21:44:46
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-04 18:55, j...@i...pl wrote:

    > Nie znasz się, a auto pewnie sprowadzone i uszkodzone ;)

    :-)

    Ja nie narzekam na tą Teslę.

  • 5. Data: 2019-02-05 13:33:00
    Temat: Re: Teslom naszom i Waszom 730km
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Ja nie narzekam
    To Twoj film? znaczy Ty na tym filmie i Twoja tesla?
    thx

  • 6. Data: 2019-02-05 19:47:03
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-05 13:33, abn140 wrote:

    > To Twoj film? znaczy Ty na tym filmie i Twoja tesla?

    Nie, ja mam Seicento

  • 7. Data: 2019-02-05 19:52:01
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-04 19:50, s...@g...com wrote:

> [...]
    > Pozytywnie do zycia podchodzic a nie narzekac.
    >
    > A jak ktos z siebie robi smieszka w internecie to poblazliwie dac lapke w dol :)

    Ale o co chodzi?! Gostek postarał się, nagrał film, opublikował .. może
    się samochód nie podobać albo nawet zachoanie, ale zasadniczo należy
    docenić trud. To pod dyskusję dałem...