  • 31. Data: 2019-09-04 20:54:25
    Temat: Re: Tesla po raz kolejny
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.09.2019 16:53, T. wrote:
    > Bo to jest takie auto, którego klamka wymaga instrukcji obsługi :-)

    Tesla posiada cztery sposoby na otwieranie drzwi od wewnątrz (dwa ucwyty
    fizyczne i dwa inne), a w swoim aucie ile masz? Młoteczek też się znalazł?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 32. Data: 2019-09-04 20:56:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.09.2019 16:51, T. wrote:
    > Był w USA przypadek, kiedy kierowca spalił się w Tesli, bo go nie było
    > jak wyciągnąć po wypadku, w którym stracił przytomność. Bo klamka musi
    > być super-hiper nowoczesna.

    A szyba była kuloodporna że nie dali rady wybić?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 33. Data: 2019-09-04 20:59:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.09.2019 15:38, nadir wrote:
    > Może trzeba być w zasięgu LTE i modlić się o priorytetowy dostęp do
    > serwerów Tesli?

    Może czas zostawić za sobą hasło "Nie znam się, ale wypowiem się"? Czy
    chcesz dołączyć do listy durni jak Szczygiel czy T?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 34. Data: 2019-09-04 21:27:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Tesla posiada cztery sposoby na otwieranie drzwi od wewnątrz (dwa ucwyty
    > fizyczne i dwa inne), a w swoim aucie ile masz?

    W przeważającej liczbie samochodów i większości osób wystarcza jeden
    sposób. Po co inne? Tym bardziej, że zawodzą.

  • 35. Data: 2019-09-04 21:35:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Może czas zostawić za sobą hasło "Nie znam się, ale wypowiem się"? Czy
    > chcesz dołączyć do listy durni jak Szczygiel czy T?

    Widzę że jesteś oświecony, nie wiem czy tylko w Teslach czy też w
    opuszczaniu pojazdów w ogóle? Więc zanim zaczniesz komuś ubliżać, to
    wytłumacz jak mam opuścić awaryjnie Teslę gdy jestem okazjonalnym
    pasażerem. Awaryjnie, to jest pożar samochodu czy karambol na
    autostradzie, a nie sraczka po kawie w starbaksie.

  • 36. Data: 2019-09-04 21:50:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.09.2019 21:35, nadir wrote:
> [...]
    > awaryjnie Teslę gdy jestem okazjonalnym pasażerem. Awaryjnie, to jest
    > pożar samochodu czy karambol na autostradzie, a nie sraczka po kawie w

    Poprzez pociągnięcie zwykłej klamki w drzwiach? -
    https://youtu.be/IXX5-wLPNbs?t=6

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 37. Data: 2019-09-04 22:48:15
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Haha, w "zwykłym" samochodzie chyba nigdy jeszcze nie spadła Ci linka z
    > klamki wewnętrznej. Bo byś się w język wtedy ugryzł.

    Tak jak koledzy piszą. Niezwykle mała jest szansa, że wszystkie klamki
    mechanicznie zawiodą. Elektroniczne zaś, mogą stadnie się "wypiąć" na
    kierowcę bez problemu.

    Ja bym się nie zastanawiał wiele. Jestem przekonany, że to do obronienia
    w każdych warunkach. To, to znaczy potrzeba szybkiego wyjścia z
    samochodu, nawet za cenę jego uszkodzenia.
    Wyobraź sobie, że jedziesz przez las i nagle źle się poczułeś, co masz
    zrobić, na deskę, pod nogi?
    A co w przypadku, gdy masz klaustrofobię i silną wolą starasz się jakoś
    funkcjonować. Przypadek z zablokowanymi klamkami może pokonać człowieka
    przecież. A gdyby Twoje dziecko zaczęło się dławić i musisz szybko
    wysiąść, bo nie sięgasz za swoje oparcie? Gorzej, możesz być przed
    drzwiami szpitala, bo rozwaliłeś nogę, ale byłeś blisko i podjechałeś.
    Pierdylion sytuacji może wymagać szybkiego wyjścia z samochodu. Jeżeli
    samochód potrafi to uniemożliwić, to w moim przekonaniu nie powinien
    zostać dopuszczony do ruchu, a projektantowi powinno się mocno skopać
    dupsko za brak myślenia. Przy czym nieważne że to E.M. czy jeszcze inny
    "wizjoner". Dał dupy i tyle.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 38. Data: 2019-09-04 22:51:34
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Poprzez pociągnięcie zwykłej klamki w drzwiach? -
    > https://youtu.be/IXX5-wLPNbs?t=6

    Czyli co, jednak jest klamka? To o co tyle hałasu? Nic już nie rozumiem
    z tego :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 39. Data: 2019-09-04 23:02:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Poprzez pociągnięcie zwykłej klamki w drzwiach? -
    > https://youtu.be/IXX5-wLPNbs?t=6

    To też są zwykłe klamki?
    https://www.youtube.com/watch?v=mu-tJc-BgaI

    Nawet powstał biznes, żeby nie trzeba było zaznajamiać pasażerów z
    instrukcją obsługi.
    https://www.amazon.com/Tesla-Model-Button-Decal-Stic
    ker/dp/B07MXYBPYH
    Piękna sprawa.

  • 40. Data: 2019-09-04 23:02:58
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 04 Sep 2019 22:48:15 +0200, Irek.N. wrote:
> [...]
    > samochód potrafi to uniemożliwić, to w moim przekonaniu nie powinien
    > zostać dopuszczony do ruchu, a projektantowi powinno się mocno skopać

    Ale tutaj nie ma takiej sytuacji - artykuł ktoś źle przetłumaczył, i
    zamiast tego że ludzie nie mogli *dostać się* do samochodu, wyszło że
    niby nie mogli się *wydostać*. A usenet się w międzyczasie podniecił...

    Mateusz