  • 41. Data: 2019-09-04 23:28:04
    Temat: Re: Tesla po raz kolejny
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-04 19:53, s...@g...com wrote:

    > No, w nim klamki dzialaja. Nie tak jak w tym mitycznym co w nim linka spadywuje.
    >
    > Ty nie powinienes byc juz w szkole? Wakacje sie skonczyly. A widze ze poziomu
    gimnazjum nawet nie ogarniasz.

    Przykro mi, ale nie będę Ci towarzyszył

  • 42. Data: 2019-09-04 23:29:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-04 22:48, Irek.N. wrote:

    > Tak jak koledzy piszą. Niezwykle mała jest szansa, że wszystkie klamki
    > mechanicznie zawiodą. Elektroniczne zaś, mogą stadnie się "wypiąć" na
    > kierowcę bez problemu.

    Nie wydaje się by elektronika miała tu cokolwiek do rzeczy.

  • 43. Data: 2019-09-05 00:52:58
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-09-03 o 22:14, Irek.N. pisze:
    > Też się dziwię, dobry kopniak w szybę załatwia sprawę wyjścia z
    > samochodu, a FV za naprawę wysłać importerowi.

    Myślę, że przy Twojej posturze mało kto byłby Cię w stanie wyciągnąć
    nieprzytomnego przez okno.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 44. Data: 2019-09-05 00:55:41
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-09-04 21:50, Mateusz Bogusz wrote:

    > Poprzez pociągnięcie zwykłej klamki w drzwiach? -
    > https://youtu.be/IXX5-wLPNbs?t=6

    Na przykład Tesla 3 nie ma zwykłej mechanicznej klamki w tylnych
    drzwiach. Zresztą w przednich drzwiach trzeba wiedzieć, że to jest klamka.

  • 45. Data: 2019-09-05 01:49:49
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Ale tutaj nie ma takiej sytuacji - artykuł ktoś źle przetłumaczył, i
    > zamiast tego że ludzie nie mogli *dostać się* do samochodu, wyszło że
    > niby nie mogli się *wydostać*. A usenet się w międzyczasie podniecił...

    To sporo tych artykułów ktoś źle przetłumaczył. Tu masz kolejny:
    https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni
    -w-samochodach-awaria-aplikacji/

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2019-09-05 07:18:44
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 05.09.2019 01:49, RadoslawF wrote:
    > To sporo tych artykułów ktoś źle przetłumaczył. Tu masz kolejny:
    > https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni
    -w-samochodach-awaria-aplikacji/

    Zobacz jakie tweety tych użytkowników są załączone w artykule:

    "@Tesla your server is down for maintenance and we're locked out of the
    car. What's your ETA?"

    "@elonmusk @Tesla locked out. Phone app doesn't respond. Signed out and
    signed back in but it says no cars in the account."

    "Hey @Tesla. I love my new Model 3... but now the app won't refresh,
    won't let me sign in, and says I have no vehicle. I've been on hold for
    tech support for an hour. Is my new car a red brick already?"

    locked out, locked out, won't let me sign in

    Autor artykułu albo się dał nabrać, bo przekleja byle szybciej, byle
    więcej - bo za to ma płacone i/lub robi to intencjonalnie...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 47. Data: 2019-09-05 09:46:55
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > A szyba była kuloodporna że nie dali rady wybić?

    Niestety szybę w aucie nie tak prosto wybić, jak nie masz czym, a
    kamienie rzadko kiedy leżą pod ręką. Przy pożarze decydują sekundy...
    Podejrzewam, że w USA do samochodów nie dodają nawet klucza do zmiany
    opon w samochodzie.
    T.

  • 48. Data: 2019-09-05 09:49:54
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Tesla posiada cztery sposoby na otwieranie drzwi od wewnątrz (dwa ucwyty
    > fizyczne i dwa inne), a w swoim aucie ile masz? Młoteczek też się znalazł?

    A ile od zewnątrz?
    Jeśli klamka się nie wysunie to jak to otworzyć z zewnątrz?
    T.

    Ps. Kiedyś zepsuła mi się centralka od otwierania okien (wszystkie były
    elektryczne) gdy byłem we Włoszech. W aucie było ze 70 stopni, a nie
    mogłem otworzyć okien, bo nie było zwykłej korbki chociaż z tyłu...
    Stopiło mi się dodatkowe światło stopu na tylnej półce... :-) Takie są
    efekty przedobrzenia w automatyce samochodowej...

  • 49. Data: 2019-09-05 09:53:08
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-09-04 o 23:02, nadir pisze:

    > To też są zwykłe klamki?
    > https://www.youtube.com/watch?v=mu-tJc-BgaI
    >
    > Nawet powstał biznes, żeby nie trzeba było zaznajamiać pasażerów z
    > instrukcją obsługi.
    > https://www.amazon.com/Tesla-Model-Button-Decal-Stic
    ker/dp/B07MXYBPYH
    > Piękna sprawa.

    https://autokult.pl/33159,klamki-tesli-nie-wysunely-
    sie-po-wypadku-kierowca-splonal

    T.

  • 50. Data: 2019-09-05 10:15:58
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 05 Sep 2019 01:49:49 +0200, RadoslawF wrote:

    > To sporo tych artykułów ktoś źle przetłumaczył.

    Wystarczy jeden - reszta pismaków radośnie przepisze.

    > Tu masz kolejny:
    > https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni
    -w-samochodach-
    awaria-aplikacji/

    Artykuł opiera się na tweetach od użytkowników... Czytałeś te tweety?
    (artykuł je wymienia). *Wszystkie* mówią to samo - "nie mogę wejść do
    samochodu". Przy czym otwarcie za pomocą aplikacji to tylko dodatek,
    Teslę można (z tego co rozumiem, bo sam nie mam) otworzyć
    "kluczykiem" (tj. kartą) - ale ci co się skarżą najwyraźniej postanowili
    zaufać aplikacji w 100%.

    Mateusz