    Date: Wed, 04 Sep 2019 22:48:15 +0200
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla po raz kolejny

    > Haha, w "zwykłym" samochodzie chyba nigdy jeszcze nie spadła Ci linka z
    > klamki wewnętrznej. Bo byś się w język wtedy ugryzł.

    Tak jak koledzy piszą. Niezwykle mała jest szansa, że wszystkie klamki
    mechanicznie zawiodą. Elektroniczne zaś, mogą stadnie się "wypiąć" na
    kierowcę bez problemu.

    Ja bym się nie zastanawiał wiele. Jestem przekonany, że to do obronienia
    w każdych warunkach. To, to znaczy potrzeba szybkiego wyjścia z
    samochodu, nawet za cenę jego uszkodzenia.
    Wyobraź sobie, że jedziesz przez las i nagle źle się poczułeś, co masz
    zrobić, na deskę, pod nogi?
    A co w przypadku, gdy masz klaustrofobię i silną wolą starasz się jakoś
    funkcjonować. Przypadek z zablokowanymi klamkami może pokonać człowieka
    przecież. A gdyby Twoje dziecko zaczęło się dławić i musisz szybko
    wysiąść, bo nie sięgasz za swoje oparcie? Gorzej, możesz być przed
    drzwiami szpitala, bo rozwaliłeś nogę, ale byłeś blisko i podjechałeś.
    Pierdylion sytuacji może wymagać szybkiego wyjścia z samochodu. Jeżeli
    samochód potrafi to uniemożliwić, to w moim przekonaniu nie powinien
    zostać dopuszczony do ruchu, a projektantowi powinno się mocno skopać
    dupsko za brak myślenia. Przy czym nieważne że to E.M. czy jeszcze inny
    "wizjoner". Dał dupy i tyle.

    Miłego.
    Irek.N.