  • Data: 2016-04-06 15:13:14
    Temat: Re: Tesla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    >O Priusie też, mamy we fabryce kilka sztuk ;-P

    >To właśnie wiem i dlatego mi się Ampera spodobała, ale w porównaniu z
    >zapowiedziami - zużycie paliwa jest _dużo_ większe.

    O ile wiem to i w Priusie silnik stara sie pracowac w dobrym trybie, i
    kreci sie w miare niezaleznie od kol, a nadmiar mocy doladowuje
    akumulatory.
    No - moze nie zawsze moze sie ta optymalna praca wykazac, ale stara.
    Sprawnosc obu rozwiazan przy pracy spalinowej ... no, ciekaw jestem,
    ktore lepsze, pradnice i falowniki sprawnosc maja ograniczona, ale i w
    Priusie sa uzywane :-)

    A jak to wyglada w praktyce - ktore auto wiecej pali ?

    Prius bylby calkiem fajny, gdyby mial troche wieksza baterie i
    mozliwosc jej doladowywania z gniazdka.
    Wtedy bym na codzien jezdzil na prad, i nie bal sie dluzszej trasy.

    A tak, to zrobili takie nie wiadomo co - troche lepsza skrzynie biegow
    ?

    J.