  • Data: 2016-04-06 17:28:25
    Temat: Re: Tesla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2016-04-05 o 08:54, J.F. pisze:
    >Muszę kiedyś zobaczyć jak hamujesz tylko prawymi kołami :)

    O ile pamietam, to to kiedys testowalem - jedne na lodzie, drugie na
    asfalcie.
    I pewnie pare razy nieswiadomie tez sie zdarzylo - na naszych drogach
    pasy lodu nie dziwne.

    Kola na lodzie sie oczywiscie blokuja, ale bocznego trzymania i tak by
    nie daly, nawet z ABS.
    Dopoki drugiej pary nie zablokujesz, to auto jedzie prosto, jak
    zablokujesz, to trzeba szybko odpuscic :-)

    Jakies tam pogorszenie w stosunku do ABS moze wystapic, chocby z
    powodu nieregulowania rozkladu sil przod-tyl na przyczepnej stronie.

    W kazdym badz razie mimo wielu wyjazdow na narty nigdy na hamowanie
    nie narzekalem.

    J.