  • Data: 2016-04-06 15:22:07
    Temat: Re: Tesla
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o6j7gbp865bifbkcpkprn0jas7e6f5rfti@4ax.
    com...

    > A raczej ten:
    > https://www.google.pl/flights/#search;f=WRO,5FU;t=MA
    D,XOC,XTI;d=2016-04-06;r=2016-04-27;tt=o;sel=WROMUC0
    LH1633-MUCMAD0LH1806

    Bo szukasz "na już". Ten sam lot w ostatni weekend kwietnia (wylot w piątek,
    powrót w niedzielę) - prawie o połowę tańszy.

    > W 2 strony 2600zł, w jedną stronę 2800zł? :D

    W taryfach lotniczych nie takie rzeczy się zdarzają ;-P
    Nikt Ci nie broni kupić biletu powrotnego i nie zgłosić się na lot powrotny.
    Gorzej jest, jeśli powiedzmy masz bilet z Madrytu przez Monachium do PL, ale
    z jakiegoś powodu musiałeś pojechać samochodem do Monachium. Na lot do PL
    musisz wtedy kupić sobie nowy bilet...

    --
    Axel