  • Data: 2016-04-05 18:57:11
    Temat: Re: Tesla
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol"

    > O to to to. Z tym, ze ponoc przerwa tylko godzine.
    > Ale w imie czego mam godzine wczesniej wstac
    > i godzine pozniej wrocic ?

    Godzinę zajmuje zatankowanie całego banku aku w Tesli Model S.
    Czyli od zera do pełna. O ile Twoja trasa nie wymaga dwu pełnych
    zasięgów to wystarczy że podładujesz baterię 10-15 minut do tych
    30-40% i jedziesz dalej, do następnego przystanku, i następnego
    relaksu z rozprostowaniem nóg. Bez pośpiechu, bez popyrtania...
    Przecież nie jedziesz na jakieś kuźwa taksówce na akord tylko na urlop :-)
    ---
    I po ...ja mam tankować do 30% a nie do 100% ? Zatankuję oczywiście do 100.
    I teraz ... masz stację tankowania na tej autostradzie, podjeżdżasz a tam
    ... kolejka na 6 samochodów. No nie wmawiaj mi, że nie ma kolejki bo wiem
    jak ostatnio na autostradzie tankowałem. 6 Tesli to ... 6h czekania. No ...
    6 nie będzie nigdy bo chętnych na taką przygodę raczej w ogóle nie
    znajdziesz. Kupią normalne samochody.

    > A ile tych fast ladowarek bedzie i ile przyjdzie poczekac w kolejce ?

    Myślę że z czasem ich będzie coraz więcej...
    ---
    Ehe, może być tylko gorzej. Dzisiaj jeszcze nie ma kto tankować, ale ileś
    tych Tesli jednak sprzeda się i będzie jak wyżej.

    Oby powstał jakiś standard wtyczek aby nie było jaj jak
    z ładowarkami Samsunga nie pasującym od tych Motoroli.
    ---
    A najlepiej jakby trakcję pociągnęli po całym kraju :-)