eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTesco - etykiety z e-papieru › Re: Tesco - etykiety z e-papieru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Date: Thu, 24 Oct 2013 19:53:24 +0200
    Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta GCI
    Lines: 37
    Message-ID: <l4bmqo$v5a$1@node1.news.atman.pl>
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l4aj13$pu8$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-71-131-105.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1382637208 31914 89.71.131.105 (24 Oct 2013 17:53:28
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Oct 2013 17:53:28 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 131023-1, 2013-10-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:653774
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnl6hmii.916.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Ja przeważnie obserwuję inny model -- "promuje" się coś, co słabo schodzi,
    > nierzadko bez ukrywania tego faktu ("promocja trwa do wyczerpania
    > zapasów"),
    > a jak się skończy, to już "wypromowany" towar staje się niedostępny, a w
    > jego miejsce pojawia się inny, bywa że droższy.

    Ta... Inny... Jarku, nie inny, nie taki sam, ale TEN sam, conajwyżej z
    kolejnej partii z hurtowni, zdjęty z sąsiedniej półki, niż poprzednia
    dostawa :P
    Ostatnio zastanawiam się, bardziem może wirtualnie, nad przekrętem z
    coca-colą, dla mnie to gigaprzekręt, już tłumaczę.
    Do kupienia była butelka 2.5 litra, kosztująca 5.99, co dawało 2.396, czyli
    2.40 PLN za litr.
    Teraz zrobiono tak, ze uszczknięto o 0.25 litrów tak, że ten fakt można
    zauważyć dopiero, jak jest za późno, jedyne, co się rzuca w oczy, to niższa
    cena, wynosząca 5.79.
    Wychodzi za litr 2.57(3), czyli 2.57, co stanowi róznicę 17 groszy wzwyż na
    litrze. I proszę, "obniżając" cenę o 20 groszy na butelce, tak naprawdę
    rucha się klientów o 17 groszy na litrze.

    >
    > Za "promocję" w połączeniu z podwyżką można chyba zaliczyć karę UOKiK
    > -- może dlatego tylko czytałem w gazetach, że tak bywało, ale sam nigdy
    > takich praktyk nie widziałem.

    Ja myślę, że to robi nie byle kto, że kombinują to tak, aby nie złamać
    prawa, aby oficjalnie nic nie można było zarzucić.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
    Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
    To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
    wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: