  • Data: 2013-10-17 08:39:00
    Temat: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:l3n3gq$f87$1@somewhere.invalid...

    > Ale czy jest jakaś alternatywa dla rysujących dzieciaczków?

    Już za czasów PRL-u była alternatywa i nazywało się to "znikopis". Wtedy
    były tylko monochromatyczne, a teraz nawet są kolorowe :)
    Możesz jeszcze dziecku kupić tablet .... ale....

    > Moje zużywają ryzę na ~3 miesiące produkując rysunki takie ładniejsze
    > jak i bohomazy, czy pokreślone w złości. Można rzec, że to taśmowa
    > produkcja niepowtarzalnych rękodzieł. Do tego wycinają nożyczkami i
    > kleją. Trzeba segregować i jakieś 20/21 wyrzucić. E-papier czy tablet
    > nie zastąpi im papieru, kredek, kleju i nożyczek, prawda...?

    ... myślę, że to jest bardziej rozwijające niż wszelkie wynalazki.
    Jeszcze trochę to będzie tak, że ludzie bez notebooka nie będą potrafili
    się podpisać :)