  • Data: 2016-01-16 01:32:36
    Temat: Re: "Termotransfer" chemiczny (na zimno)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz laminator (zapewne dostosowany), jego włączenie nie jest dla Ciebie problemem,
    ok, zgoda. Weź jednak pod uwagę, że legiony całe elektroników robi płytki mozolnie
    prasując je żelazkiem, ileś planuje zakup laminatora, jego przeróbki... opisana
    przeze mnie metoda daje im lepsze efekty bez tegoż laminatora i bez konieczności
    używania żelazka (bywa, że kłopotliwej w warunkach 'elektronik lat 15 i ukochane
    żelazko mamusi z poteflonem na stopie').

    Laminator mam niedostosowany :) Ale - przyznam, taki ciut lepszy, za
    około 200 zł. Ale ma metalową konstrukcję, i właściwie działa w tym
    zastosowanie "out the box".
    Gdyby natomiast przerabiać, to zgoda. To już się robi ciut walka. O
    żelazku nie wspominam, bo to hardcore jest :)

    > Są w necie projekty, nawet całkiem szczegółowe widziałem, więc jest to możliwe.
    Tyle, że wymagają zakupu laserowej drukarki i jej przerobienia tylko pod to
    zastosowanie. Przy braku pewności, że to faktycznie zadziała i że bęben drukarki się
    nie rozpadnie (w sensie funkcjonalnym) po trzech płytkach na krzyż... no jakoś nie
    mam śmiałości :)

    No właśnie. Takie mam marzenie... Mam tu ze 2 drukarki, które można by
    wybebeszyć. Tylko czasu nigdy nie ma. Ale to by było naprawdę coś warte
    - zwłaszcza, gdyby zrobić od razu nadruk 2 stronny...