  • Data: 2016-01-22 16:05:27
    Temat: Re: "Termotransfer" chemiczny (na zimno)
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Jarek P. <j...@g...com> wrote:

    > A i tak uważam, że od pierwszych płytek robionych za gówniarza jeszcze,
    > projektowanych na papierze milimetrowym i nanoszonych na laminat
    > lakierem "samochodowym" najpierw "grafionem" od cyrkli kreślarskich, a
    > potem rapitografem zrobionym ze strzykawki z krótką, ściętą na tępo
    > igłą, w dziedzinie amatorskiego PCB przeszedłem drogę conajmniej jak ze
    > średniowiecza do... może nie do lotów w kosmos, ale do pary i
    > elektryczności na pewno :)

    Eee, ja podbierałem mamie lakier do paznokci i malowałem końcówką
    rezystora. Po trawieniu w chlorku zmywałem ten lakier zmywaczem do
    paznokci na bazie acetonu (ten też podbierałem, ale potem kupiłem swój).
    Potem weszły jakieś ch...we, delikatne zmywacze, które już tego nie
    chciały ruszyć. To nawet nie pachniało jak aceton. A jeszcze później
    kupiłem jakiegoś markera do płytek w sklepie na Żurawiej 22 w Warszawie
    (ciekawe czy jeszcze tam jest, pewnie nie).

    Swoją drogą tyle było fajnych sklepów w okolicy Centrum - Żurawia, Elemco
    na Hożej 62, Semidonductors na Hożej 35... i co, i dupa, teraz kupujesz
    jakieś gówno na Allegro za 2zł i płacisz za wysyłkę 8zł. Jechać na
    Wolumen? Paliwo droższe niż ta wysyłka... a na WGE ceny takie, że naprawdę
    taniej wychodzi Allegro.

    Chyba tylko Sławmir się trzyma w okolicy (na Puławskiej), chociaż nie
    byłem tam od 5-6 lat, nie wiem czy jeszcze są.

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/