  • Data: 2016-01-15 22:44:08
    Temat: Re: "Termotransfer" chemiczny (na zimno)
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 15 stycznia 2016 22:06:10 UTC+1 użytkownik ACMM-033 napisał:

    > Ino, czy warstwa selenu ten tego...?

    Czytałem o tym niedawno na jakimś blogu (wybacz... nie pamiętam gdzie), to samo mu
    tam w komentarzach zarzucono, facet w odpowiedzi odpisał, że po pierwsze drukarka już
    tylko do płytek, po drugie on dokładnie przygotowuje płytki, szlifuje krawędzie i
    narożniki, po trzecie - argument ostateczny: u niego działa :)

    > To już chyba taniej wyjdzie zaanektować jakąś drukarkę do płyt CD,

    Hmmm... tak sobie czytam o tych drukarkach, one nawet nie są drogie (na allegro
    niedawno po 230zł używaną ktoś wystawiał), ale nadruk jest termiczny. Czy to na
    warstwie metalu będzie drukować dobrze? Trzeba by sprawdzić.

    Ja tam póki co zostaje przy transferze chemicznym. Problemy z płytkami dwustronnymi
    okazały się ogarnialne (poza tym i tak bardzo rzadko dwustronne robię), a sama metoda
    jest tak prosta i tak dobre efekty daje, że mi wystarczy chyba na długo :)
    A i tak uważam, że od pierwszych płytek robionych za gówniarza jeszcze,
    projektowanych na papierze milimetrowym i nanoszonych na laminat lakierem
    "samochodowym" najpierw "grafionem" od cyrkli kreślarskich, a potem rapitografem
    zrobionym ze strzykawki z krótką, ściętą na tępo igłą, w dziedzinie amatorskiego PCB
    przeszedłem drogę conajmniej jak ze średniowiecza do... może nie do lotów w kosmos,
    ale do pary i elektryczności na pewno :)