  • 31. Data: 2010-01-27 07:11:50
    Temat: Re: Termometr
    Od: "Wojda Tomasz" <w...@i...waw.pl>

    Dzieki za wszystkie odpowiedzi, nie spodziewalem sie az takiego odzewu!
    Szczegolnie dziekuje Kolegom - specjalistom kucharzom (grillowanie i
    gotowanie:). Jednak wniosek wyciagnalem, oszczedze sobie zarowno stresu, jak
    i pieniedzy.
    Pozdro!
    TomekW.

  • 32. Data: 2010-01-27 15:12:01
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 27 Sty, 08:11, "Wojda Tomasz" <w...@i...waw.pl> wrote:
> [...]
    > Szczegolnie dziekuje Kolegom - specjalistom kucharzom (grillowanie i
    > gotowanie:). Jednak wniosek wyciagnalem, oszczedze sobie zarowno stresu, jak

    No to ci doradzili :)))
    Ja powiem ,że w chłodzonym wiatrm moto ,termometr w upalny dzień w
    miescie jest bezcenny. A i na trasie tez cos daje.
    Wszystkim mundrym , proponuje wyjebać/zamalowac na czarno wskazniki
    temperatury . Przecież w chłodzonych ciczą moto , sa asolutnie
    niepotrzebne. Toć mata wiatraki.
    Jak dominator nie porzebuje, to CBR tym bardziej. Taka tu logika :)
    Jaka przysługe może oddac ter. oleju to w dominatorze ,to przeciez
    takie cymbałay i tak nie zrozumia.
    Szkoda pradu.
    Ja ci powiem kolego . Kup ,nie pożałujesz.
    A jaki to ci na pw powiem.
    Nie bede douczał bandy durnych motonitów. Niech oni też powydaja kasy
    na Motorrad i inne . To i o termometrach sie dowiedza co nieco.
    I o tym jak wielkie niektóre robia błedy we wskazaniach . Do 15oC w
    jedna mańke.
    Ale sa też takie co nie robia żadnego...

  • 33. Data: 2010-01-27 15:17:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-27, robertbig <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    > I o tym jak wielkie niektóre robia błedy we wskazaniach . Do 15oC w
    > jedna mańke.
    > Ale sa też takie co nie robia żadnego...

    O Wielki Robercie dobrze ze przynajmniej Ty czuwasz nad ta banda durnych
    motonitow sprecla.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2010-01-27 20:45:08
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 27 Sty, 16:17, AZ <a...@g...com> wrote:
> [...]
    motonitów. Niech oni też powydaja kasy

    > O Wielki Robercie dobrze ze przynajmniej Ty czuwasz nad ta banda durnych

    Jak nie masz nic do roboty, te se zamluj wskaznik temeratury.
    Szprejem.
    Po chuj sie masz stresowac i rozpraszać ??? :)

  • 35. Data: 2010-01-28 01:12:42
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    robertbig pisze:

    > Ja ci powiem kolego . Kup ,nie pożałujesz.

    A ja kupilem, 80zl + 15zl przesylka to zaden wydatek, jak sie nie
    sprawdzi - to wyladuje w koszu. Tyle.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 36. Data: 2010-01-28 07:04:18
    Od: "Wojda Tomasz" <w...@i...waw.pl>

    "A jaki to ci na pw powiem."

    Ja widzialem tylko 2 rodzaje, jeden byl Motodetail, drugiego nie pamietam.
    Podziel sie (moze jednak ze wszystkimi), ktore wg Ciebie sa najlepsze.
    Dzieki
    Pozdro,
    TomekW

  • 37. Data: 2010-01-28 15:12:21
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "marider" <marider@CUT_go2.pl> wrote in message

    > A ja kupilem, 80zl + 15zl przesylka to zaden wydatek, jak sie nie
    > sprawdzi - to wyladuje w koszu. Tyle.

    A sprzedaca gdzie? Pewnie w pudle.

    --
    T.

  • 38. Data: 2010-01-28 21:04:06
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 28 Sty, 08:04, "Wojda Tomasz" <w...@i...waw.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ja widzialem tylko 2 rodzaje, jeden byl Motodetail, drugiego nie pamietam.
    > Podziel sie (moze jednak ze wszystkimi), ktore wg Ciebie sa najlepsze.

    Te motodetaile i inne badziewie to sie nadaje na balast do kutra na
    szprotki np. :)Akurat firma moto-detail , chyba biła rekordy
    "rozrzutu" wskazań.
    Firma RR robi dokładne i solidne termometry. Bład do 1% max..
    I Daytona bodajrze tez ok 1% max.. To sa takie elektroniczne z
    czujnikiem wkręcanym w karter.
    Reszta to zwykły szajs.
    Dane zaczerpniete z pamięci.
    W wolnej chwili odszukam ten test termometrów z Motorrad-fahrer

    http://www.kedo.com/products/91441.html