  • 21. Data: 2010-01-26 13:51:21
    Temat: Re: Termometr
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Nikanor pisze:

    > No a jeśli np. zrobił duży rozwiert, zmienił tłok itp.? Skąd będzie
    > wiedział, że chłodzenie jednak nie wyrabia i trzeba dołożyć chłodnicę
    > oleju?

    Gdyby mial wiedze i umiejetnosci potrzebne do tuningu to by nie pytal
    tutaj. Zwlaszcza nie tutaj.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 22. Data: 2010-01-26 13:54:17
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Wojda Tomasz"
    Czy jest sens kupowac czujnik temperatury (tzn. termometr) wkrecany w
    miejsce korka oleju? Zastanawiam sie nad wlozeniem takiego termometru do
    mojego moto, chlodzony powietrzem jednocylindrowiec, poj. 650, NX650.

    Pomiar temp dla chlodzonego olejem/powietrzem silnika nie zaszkodzi a moze
    ochronic go n.p. przed zatarciem - w sumie to skala do 140 C powinna
    wystarczyc. Wyzej zwykle oleje traca wlasciwosci smarne. W Jafie ktora
    kiedys jezdzilem tez mialem pomiar temp. z tym ze glowic - wtedy popularne
    byly takie wojskowe kpl. czujnik z zegarem od jakiegos ruskiego sprzeta.
    I to dzialalo - a kolesie w korkac potrafili zatrzec na debowo CZ czy jafe
    :)

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 23. Data: 2010-01-26 14:13:53
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Wojda Tomasz" <w...@i...waw.pl> napisał

    > Zastanawiam sie nad wlozeniem takiego termometru do mojego moto, chlodzony
    > powietrzem jednocylindrowiec, poj. 650, NX650.

    Mam taki termometr w xr - podobny silnik do Twojego.
    Nie kupowalem go-byl juz w komplecie z motocyklem ;)

    Czy sie przydaje ? Nie wiem. temperatura wg jego wskazan nie przekroczyla
    nigdy 120st.
    Z tym,ze mam dolozona chlodnice oleju.

    Ot gadzet.

    --
    Zapek
    XR600R

  • 24. Data: 2010-01-26 14:37:26
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Zapek napisał(a):
    > Z tym,ze mam dolozona chlodnice oleju.

    I co ona chlodzi? Piwo serwisantom jak dlubiom przy zaworach?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 25. Data: 2010-01-26 15:20:50
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał

    > I co ona chlodzi? Piwo serwisantom jak dlubiom przy zaworach?

    Jest dla lansu.Tak jak termometr.

    --
    Zapek
    xr600r

  • 26. Data: 2010-01-26 15:23:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-26, Zapek <z...@k...pl> wrote:

    > Jest dla lansu.Tak jak termometr.

    Widze ze sie znacie. Nie wiecie moze czy jest sens z takim termometrem
    jechac pod kolumne?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2010-01-26 15:27:32
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-01-26 16:23, AZ pisze:

    > Widze ze sie znacie. Nie wiecie moze czy jest sens z takim termometrem
    > jechac pod kolumne?

    Nie,masz za stary motocykl i za mało lanserskie kombi:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 28. Data: 2010-01-26 15:27:49
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal
    > Widze ze sie znacie. Nie wiecie moze czy jest sens z takim termometrem
    > jechac pod kolumne?

    Jak masz ladna przyczepke to mozna.

    --
    Zapek

  • 29. Data: 2010-01-26 16:28:43
    Od: Glub <g...@g...com>

    Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Nie,masz za stary motocykl i za mało lanserskie kombi:-)

    Ale do galerii się nada:)
    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 30. Data: 2010-01-26 18:22:52
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Pewnie nie miales wskaznika temperatury oleju.

    temperatury nie, ale cisnienia to by mi sie przydal..... ale drogie sa :/