  • 11. Data: 2010-01-26 09:37:45
    Temat: Re: Termometr
    Od: n...@s...com

    On Tue, 26 Jan 2010 10:30:28 +0100, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    >ale np taka DR 350 juz nie i jak pojezdzisz ostro w trudnym terenie
    >momentalnie lapie 120 st i wtedy lepiej jej troche dac ochlonac :)

    Amil podobno kladzie poledwice na zeberkach i jak skwierczy to robi
    sobie przerwe na posilek.
    Tak czytalem w internecie.

    ej, Amil, prawda to ?

    pozdr
    newrom
    PS. ja malo widzialem, np nie widzialem enduraka z takim termometrem.
    Ale szadolke owszem :)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 12. Data: 2010-01-26 09:46:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Wojda Tomasz pisze:

    > 1. Jaka jest dokladnosc takiego termometru?

    Wystarczajaca

    > 2. Czy temperatura oleju nie jest czasem wyzsza niz te 140 C? Jesli tak, to
    > termometr z max 140 C nie bedzie spelnial swojego zadania.

    A to nie wiem, ja mam w Fahrenheitach

    > Zastanawiam sie nad wlozeniem takiego termometru do mojego moto, chlodzony
    > powietrzem jednocylindrowiec, poj. 650, NX650.

    Se bedziesz mial gadzeta

    > Prosze o powazne potraktowanie tematu:)

    Prosic to sobie mozesz...

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2010-01-26 10:05:38
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Wojda Tomasz pisze:
    > Zastanawiam sie nad wlozeniem takiego termometru do mojego moto, chlodzony
    > powietrzem jednocylindrowiec, poj. 650, NX650.

    Tez toto kupilem do R1 (moze na jakies cieple poludniowe kraje sie nada
    jak oleum bedzie rozgrzane na maxa), wczoraj przyszlo ale sie wlasnie
    zastanawiam po jakiego grzyba mi gruby patyk na 5cm wystajacy w bok
    zamiast korka wlewu oleju O_o Myslalem ze toto mniejsze bedzie.. Czy
    dziala - nie wiem, jeszcze nie montowalem ani nie sprawdzalem czy gwint
    jest prawidlowy.

    > Prosze o powazne potraktowanie tematu:)

    "Jaja se robisz?" ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 14. Data: 2010-01-26 10:23:23
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Norbi napisał(a):
    > ale np taka DR 350 juz nie i jak pojezdzisz ostro w trudnym terenie
    > momentalnie lapie 120 st i wtedy lepiej jej troche dac ochlonac :)

    Ale to bym musial chyba co 5 km stawac na pol godziny :) Nacholere sie
    stresowac? :) Po to sie wymienia czesto olej w endurakach zeby dawal
    rade w ekstremach.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 15. Data: 2010-01-26 11:03:25
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    poplakalem sie ze smiechu:)
    nawet mimo zjebanego humoru rozpadnieciem sie silnika w moim samochodzie:((

    sir

  • 16. Data: 2010-01-26 12:06:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Michał Gut pisze:

    > nawet mimo zjebanego humoru rozpadnieciem sie silnika w moim samochodzie:((

    Pewnie nie miales wskaznika temperatury oleju.

  • 17. Data: 2010-01-26 12:10:08
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    > Ale to bym musial chyba co 5 km stawac na pol godziny :) Nacholere sie
    > stresowac? :) Po to sie wymienia czesto olej w endurakach zeby dawal
    > rade w ekstremach.

    No nie - na torze jak latasz na niskich predkosciach to DR-ka
    momentalnie lapie temp - wtedy pare kolek i robisz sobie przerwe :)

    W DR mialem - sie stresowalem
    w DRZ nie mialem - byl spokoj :)
    teraz nie mam i jakos nie planuje kupic :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 18. Data: 2010-01-26 13:03:55
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 26 Sty, 10:46, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Se bedziesz mial gadzeta

    No a jeśli np. zrobił duży rozwiert, zmienił tłok itp.? Skąd będzie
    wiedział, że chłodzenie jednak nie wyrabia i trzeba dołożyć chłodnicę
    oleju?

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 19. Data: 2010-01-26 13:21:07
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 05:03:55 -0800 (PST), Nikanor napisał(a):

    > No a jeśli np. zrobił duży rozwiert, zmienił tłok itp.? Skąd będzie
    > wiedział, że chłodzenie jednak nie wyrabia i trzeba dołożyć chłodnicę
    > oleju?

    Pozna po kolorze silnika. :)

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 20. Data: 2010-01-26 13:32:12
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Nikanor napisał(a):

    > No a jeśli np. zrobił duży rozwiert, zmienił tłok itp.? Skąd będzie
    > wiedział, że chłodzenie jednak nie wyrabia i trzeba dołożyć chłodnicę
    > oleju?

    Spyta na preclach.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'