  • Data: 2013-04-09 21:32:12
    Temat: Re: Temperatura HDD
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Irokez" 51645839$0$1251$6...@n...neostrada.pl

    r/travelstar-z7k500
    r/travelstar-7k750

    > Widzę, że jesteś zwolennikiem Hitachi.

    Nie jestem zwolennikiem Hitachi, tylko wpadłem tam na początku jak
    chciałeś wysokotemperaturowy.
    Potem stwierdziłeś, że wersja Industrial Cię nie interesuje, więc nie
    chcesz w końcu odpornego na temperatury.
    No to jak już zrezygnowałeś z większego bezpieczeństwa danych na rzecz
    kasy, bo jest więcej warta niż dane, to wpadłem tam po prostu w to co
    jest i ma te 60 stopni, co jest większe niż podane przez Cię 55.

    Samsung już nie robi dysków.
    Seagate ma też 60 stopni:
    http://www.seagate.com/files/staticfiles/docs/pdf/pl
    -PL/datasheet/disc/momentus-family-ds1701.7-1109-pl.
    pdf
    WD Black też:
    http://www.wdc.com/pl/products/products.aspx?id=790
    Toshiba deklaruje 55 stopni.

    Na aledrogo Hitachi 7K1000 1TB widzę za 285 zeta więc się mieścisz.
    Reszta jest drożej.
    *
    *

    --