  • 21. Data: 2015-02-05 22:11:44
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2015-02-05 o 08:29, ToMasz pisze:

    > parę dni temu do moich znajomych przyjechała rodzina z Ukrainy. Jak
    > opowiedzeili jak tam jest, to naprawdę w polsce jest dobrze
    >
    > ToMasz

    Wystarczy tu zajrzeć żeby zrozumieć że nie ma co pluć na Polskę

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/zdjecia/37408
    19,na-s3-pod-zielona-gora-zatrzymano-rumunskiego-bus
    a-cisnely-sie-w-nim-az-43-osoby-zdjeciavideo,4854921
    ,id,t,zid.html

  • 22. Data: 2015-02-05 22:24:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >W Czeczenii nie było Putina, tylko zwykli ludzie. Żołnierze z poboru.

    No niezupełnie. Zbrodni nie dokonywali zwykli poborowi, a zdemoralizowane
    oddziały starego wojska, z historia Afganska, ale popierduj dalej, w tym
    jesteś niezły.

  • 23. Data: 2015-02-05 22:27:24
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >W Brazylii bywam czesto.

    Brazylia i Argentyna to dla mnie jakaś zagadka, tam nawet na drodze ludzie
    się słabo wkurwiają i prawie zawsze kończą dyskusję, nawet "poważną",
    kciukiem w górę.

  • 24. Data: 2015-02-05 22:36:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.02.2015 o 13:16, k...@g...com pisze:
> [...]
    których jest gorzej niż na Ukrainie.

    > A ci Twoi to pro ukraińscy, pro rosyjscy czy neutralni?

    z tego co opowiadali jaka jest wojna, to sądzę że są pro pokojowi.
    Raczej będą uciekać do Polski albo jeszcze dalej.
    ToMasz

  • 25. Data: 2015-02-05 22:52:50
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 22:36:12 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    których jest gorzej niż na Ukrainie.

    > z tego co opowiadali jaka jest wojna, to sądzę że są pro pokojowi.
    > Raczej będą uciekać do Polski albo jeszcze dalej.
    > ToMasz

    Nie ma takiej opcji. Każdy zawsze musi się określić po której jest stronie.

  • 26. Data: 2015-02-05 22:55:54
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Brazylia i Argentyna to dla mnie jakaś zagadka, tam nawet na drodze ludzie
    > się słabo wkurwiają i prawie zawsze kończą dyskusję, nawet "poważną",
    > kciukiem w górę.

    Z tym bywa różnie. Bywa tez, ze konczą wyciągając gnata w górę, ale ogólnie
    ludzie są otwarci i gościnni. Polaków lubią ze wględu na papieża i starzy
    przypominają Grzegorza Latę :)

  • 27. Data: 2015-02-05 23:39:54
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >Z tym bywa różnie. Bywa tez, ze konczą wyciągając gnata w górę

    Nie zauważyłem.

  • 28. Data: 2015-02-06 09:07:14
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Nie zauważyłem.

    Ja całe szczęście tez nie, ale teściowa wielokrotnie mi opowiadała, a
    trochę lat juz tam mieszka :)

  • 29. Data: 2015-02-06 09:55:28
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >Ja całe szczęście tez nie, ale teściowa wielokrotnie mi opowiadała, a
    >trochę lat juz tam mieszka :)

    Jasne, jedna baba drugiej babie. Coś jak zeszłoroczna pacyfikacja faveli da
    mare w Rio przed mundialem. Więcej pieprzenia niż rzeczywistych wydarzeń.
    Prędzej gnata przy ulicznym sporze wyciągnie rusek.

  • 30. Data: 2015-02-06 14:28:54
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Jasne, jedna baba drugiej babie.

    ROTFL. Ale, że co ? Byles na wycieczce i wiesz lepiej :)?

    >Coś jak zeszłoroczna pacyfikacja faveli da mare w Rio przed mundialem.

    Hehehe, kolego mniej TVNu, ktore placi za glupoty i bedzie ok :)

    Tu masz przyklad zdjec robionych przez operatora, ktory idzie z ekipą
    zabezpieczającą:
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&v=Ee0UIt1t91s#t=295

    > Więcej pieprzenia niż rzeczywistych wydarzeń. Prędzej gnata przy ulicznym
    > sporze wyciągnie rusek.

    Wybacz ale nie wiesz o czym piszesz. Pacyfikacja favel to tam sie odbywa
    przynajmniej raz w tygodniu i przekaz idzie czesto na zywo w TV, osobiscie
    wielokrotnie ogladalem.
    https://www.youtube.com/watch?v=a8_9QNYgMg8