  • 191. Data: 2015-02-16 09:34:57
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > *PLONK!*

    I żadnych wyzwisk czy innego obrażania? A w ogóle po co mnie o tym
    informujesz, chcesz pokazać że mnie ukarałeś?

  • 192. Data: 2015-02-16 11:40:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > wiarygodne dowody albo oficjalny głos Rosji się liczą w tej rozgrywce.

    to ile Ci płacą za posta?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 193. Data: 2015-02-16 11:40:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Piszemy o rosyjskim wojsku czy o obrońcach swoich domów w Donbasie przed
    > proamerykańskimi rebeliantami?

    powiedz mi w jaki sposób państwo może najechać własne terytorium?

  • 194. Data: 2015-02-16 11:45:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Historycznie Krym nigdy nie należał do Ukrainy. Zgodnie z pewnym międzynarodowym
    porozumieniem Krym ma autonomię a o przynależności do Rosji albo Turcji decydują
    ludzie którzy w momencie referendum mieszkają na Krymie.

    coś doczytałeś ale nie do końca. Układ Kuczuk-Kainarij mówi, że krym
    automatycznie wraca do Turcji. O żadnym referendum nie ma tam mowy.

    <http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/784706,uklad-tu
    rcja-rosja-jesli-krym-oglosi-niepodleglosc-przechodz
    i-w-rece-turcji.html>

    >Co do wschodniej Ukrainy teoretycznie możesz mieć rację. praktycznie
    >nie bo to nie separatyści ostrzeliwują z dział, moździerzy i rakiet osiedla
    mieszkaniowe w Donbasie. Górnicy w kopalni Wujek byli agresorami czy się bronili?

    czyli jednak armia rosyjska? bo tylko ona ma na wyposażeniu rakiedy
    Smiercz.

  • 195. Data: 2015-02-16 11:46:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Jesteś głupszy niż masti i xlka razem wzięci.

    typowy kogutek. Po wykazaniu jak bardzo się mylisz
    zaczynasz zachowywać się jak trzylatek

  • 196. Data: 2015-02-16 15:33:55
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > *PLONK!*

    Nie PLONK tylko ROTFL i to sie tyczy zarowno jednego jak i drugiego :)

  • 197. Data: 2015-02-16 16:48:07
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-16 o 11:40, masti pisze:

    > powiedz mi w jaki sposób państwo może najechać własne terytorium?

    Najpierw odpowiedź a dopiero ewentualnie swoje pytanie.

  • 198. Data: 2015-02-16 16:48:36
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > to ile Ci płacą za posta?

    Zwykła ludzka uczciwość nakazuje mi zaprotestować gdy widzę takie jawne
    kurewstwo wybielające zło a potępiające porządnych ludzi.

  • 199. Data: 2015-02-16 17:27:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Zwykła ludzka uczciwość nakazuje mi zaprotestować gdy widzę takie jawne
    > kurewstwo wybielające zło a potępiające porządnych ludzi.

    porządne KGB?

  • 200. Data: 2015-02-16 17:28:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Najpierw odpowiedź a dopiero ewentualnie swoje pytanie.

    powiedz to matkom poborowych przywiezionych do Rosji w zaplombowanych
    trumnach