  • 91. Data: 2015-02-07 22:42:59
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 22:34 Czesław Wiśniak <c...@b...pl> pisze:

    > To zes dal teraz do pieca chopie. Chyba za duzo ogladasz Russia Today :)

    Nie znam.
    Wykorzystał okazję i robi teraz co chce. Oby to się dla nas źle nie
    skończyło zwłaszcza po tym jak Merkel i Hollande z podkulonym ogonem
    pojawiła się na dywaniku u Putina.

    TG

  • 92. Data: 2015-02-07 22:57:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Saturday, February 7, 2015, 7:14:47 PM, you wrote:

    [...]

    > Na Ukrainie Putin nie wywołał wojny - sprowokowały ją Ukraina wraz z NATO.
    > Chcieli osaczyć jego flotę czarnomorską przejmując najważniejsze bazy.

    Ile rubli płacą za pisanie takich bzdur?

    > Niestety przeliczyli się. Później to "już poszło". Wojna toczy się
    > swoimi prawami, do końca nigdy nie wiadomo, kto jest agresorem a kto
    > tylko odpiera ataki.

    Kto zajął czyj teren?

    > Z naszych mediów niestety nie dowiesz się prawdy.

    Jasne - tylko Russia Today.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 93. Data: 2015-02-07 23:11:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 22:57 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    pisze:

    > Ile rubli płacą za pisanie takich bzdur?

    Wskaż konkretnie gdzie napisałem bzdurę.

    Tutaj możesz się dowiedzieć dlaczego Rosja nie może dopuścić do utraty
    kontroli w Syrii (port w Tartusie)
    http://www.stosunkimiedzynarodowe.info/artykul,1330,
    Dlaczego_dostep_do_syryjskiego_portu_Tartus_jest_tak
    _wazny_dla_Moskwy

    Kto stara się obalić Assada w Syrii?

    Tutaj masz info o nowej bazie USA na Morzu Czarnym
    http://niezalezna.pl/60370-us-navy-z-nowa-baza-na-mo
    rzu-czarnym-czesc-tarczy-antyrakietowej

    TG

  • 94. Data: 2015-02-07 23:13:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    pisze:

    > Jasne - tylko Russia Today.

    Nie oglądam żadnej telewizji, czytam za to dużo.

    TG

  • 95. Data: 2015-02-07 23:15:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Saturday, February 7, 2015, 11:11:30 PM, you wrote:

    > Wskaż konkretnie gdzie napisałem bzdurę.

    Napisałem niżej - wyciąłeś.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 96. Data: 2015-02-07 23:15:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Saturday, February 7, 2015, 11:13:11 PM, you wrote:

    > Nie oglądam żadnej telewizji, czytam za to dużo.

    Komsomolską Prawdę?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 97. Data: 2015-02-07 23:47:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Nie znam.
    > Wykorzystał okazję i robi teraz co chce. Oby to się dla nas źle nie
    > skończyło zwłaszcza po tym jak Merkel i Hollande z podkulonym ogonem
    > pojawiła się na dywaniku u Putina.

    robisz się coraz zabawniejszy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 98. Data: 2015-02-08 09:06:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .

    .

    > Niestety - tylko internet:
    >
    > Najważniejsze Inwazje niosące "demokrację" w wykonaniu USA.

    A dlaczego cudzysłów?
    Podaj takie, które faktycznie nie były obroną demokracji i wolności przed
    czerwoną zarazą, tylko atakiem w imię poszerzania wpływów czyli
    "demokracją"?

    Wrzucać do jednego worka Serbię, Chorwację i Irak - to bardzo nie na
    miejscu.

  • 99. Data: 2015-02-08 09:08:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .

    > Na mojej liście znalazły się tylko te kraje, w których USA dokonała
    > regularnego bombardowania terytorium napadniętego ("wyzwalanego") kraju.
    > Jeśli zastosujemy Twoje kryteria - listę trzeba będzie rozszerzyć o
    > kilkadziesiąt pozycji i to licząc tylko od lat 70-tych.

    > Na Ukrainie Putin nie wywołał wojny - sprowokowały ją Ukraina wraz z NATO.

    ?????
    Co Ty bredzisz?
    Masz równie zryty łeb jak Trybun?
    A miałem Cię za kogoś normalnego.

    Debilizmów czytać nie mam zamiaru.

    PLONK WARNING !!!

  • 100. Data: 2015-02-08 09:39:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 09:08 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .

    > ?????
    > Co Ty bredzisz?

    Stawiam tezę, którą w normalnej rozmowie byłbym w stanie uwiarygodnić.
    Tutaj jednak nie mam szans.
    Od Nowego Roku znacznie się zmieniło tło polityczne tego konfliktu,
    wypływają nowe informacje, które powodują, że zaczynam mieć wątpliwości.
    Zastanawiam się czy oczywista wersja wydarzeń (przetestowana przez ruskich
    wielokrotnie w przeszłości, na Nas i innych krajach nadbałtyckich) jest w
    tym wypadku prawdziwa.
    Tylko głupiec nie ma nigdy żadnych wątpliwości.

    TG