  • 31. Data: 2015-02-06 14:41:34
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >ROTFL. Ale, że co ? Byles na wycieczce i wiesz lepiej :)?

    Wystarczającą ilość razy byłem, żeby nie wierzyć przygłupom opowiadającym o
    ciągłych strzelaninach na ulicy.

    >Hehehe, kolego mniej TVNu, ktore placi za glupoty i bedzie ok :)

    Co ma do tego TVN? Trochę mniej projekcji i będzie ok, Wieśniaku :P

    >Wybacz ale nie wiesz o czym piszesz. Pacyfikacja favel to tam sie odbywa
    >przynajmniej raz w tygodniu i przekaz idzie czesto na zywo w TV, osobiscie
    >wielokrotnie ogladalem.

    Wybacz, ale nie zakumałeś tematu. Jak ładnie poprosisz, wytłumaczę ci
    literka po literce.

  • 32. Data: 2015-02-06 14:49:26
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >Hehehe, kolego mniej TVNu, ktore placi za glupoty i bedzie ok :)

    >Tu masz przyklad zdjec robionych przez operatora, ktory idzie z ekipą
    >zabezpieczającą:
    > https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&v=Ee0UIt1t91s#t=295

    Nie chcalo mi się klikać, ale nie wytrzymałem - i mówisz, ze ten filmik to z
    zeszłego roku z faveli mare?

    >https://www.youtube.com/watch?v=a8_9QNYgMg8

    To też?

  • 33. Data: 2015-02-06 15:36:38
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Nie chcalo mi się klikać, ale nie wytrzymałem - i mówisz, ze ten filmik to
    > z zeszłego roku z faveli mare?

    Jest napisane kiedy i gdzie. Naucz sie czytac !

    To co ogladales w TV przed mundialem i tak mocno brales do glowy jest
    opisane tutaj:
    "Musieli wiedzieć, że to są jakieś zajęcia pokazowe
    Były antyterrorysta powiedział jednak, że nawet jeśli były to ćwiczenia, to
    były one nietypowe. - Widzę kilku facetów, którzy przechodzą, zajmują
    stanowiska... Żadnego celu nie ma w tych ćwiczeniach - stwierdził
    jednoznacznie Dziewulski.
    Jednak jak tłumaczyła Alicja Fijałkowska z Centrum Studiów
    Latynoamerykańskich UW, to co dla ekspertów wydaje się bezcelowe, nie musi
    takie być dla polityków. - Tuż po mundialu mamy okres wyborczy. Będzie
    kampania i władze będą chciały pokazać, że potrafiły zapewnić
    bezpieczeństwo. I to nie tylko turystom, ale także własnym obywatelom "

  • 34. Data: 2015-02-06 15:37:20
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Wystarczającą ilość razy byłem, żeby nie wierzyć przygłupom opowiadającym
    > ciągłych strzelaninach na ulicy.
    > Co ma do tego TVN? Trochę mniej projekcji i będzie ok, Wieśniaku :P

    Wiesniaku ? Wiedzialem , ze w koncu trafie na kolejnego gimbusa, ktory nie
    potrafi trzymac jezyka na wodzy. Tak to juz jest jak zabraknie argumentow u
    "turysty". Wracaj do piaskownicy. Tam z pewnoscia byles, jestes i bedziesz
    :/

  • 35. Data: 2015-02-06 15:56:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-05 o 13:28, T. pisze:

    > Więc nie łódź się, że Rosjanie to tacy fajni ludzie - na rozkaz będą bez
    > zastanowienia podrzynać gardła żeby zdobyć zegarek, fajny telefon,
    > portfel... Taka natura i taka kultura.

    Z tym bym dyskutował. Na rozkaz to jednak Niemcy.
    Rosjanie dlatego że wolno, dla radochy i dla zysku.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2015-02-06 18:12:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >Jest napisane kiedy i gdzie.

    Ja wiem, ja się pytam pohuj wstawiasz nie związanie z dyskusja linki?

    >Naucz sie czytac !

    Naucz się stawiać wykrzykniki!!!!jedenascie

    >To co ogladales w TV przed mundialem

    Oglądałem?

    >i tak mocno brales do glowy jest

    Brałem?

    Z jakiej dupy te tezy?

  • 37. Data: 2015-02-06 18:22:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >Wiesniaku ?

    Tak, w momencie gdy zacząłeś prymitywnie ROTFLowac, hehować i zarzucać mi
    cokolwiek bez ładu i składu, stałeś się zwykłym chamem.

    Wstawiasz linki z innych pacyfikacji, gdy pisałem, że jedna konkretna,
    zeszłoroczna w Rio była pokazówką - jaki tu związek imbecylu-turysto?

    Z jakiej dupy wyjąłeś TVN? Bo sam to oglądałeś w TVN? Owszem widziałem to w
    TV ale byłem wtedy w Guarulhos zdecydowanie nie był to TVN, chwile później
    jechałem taksówką wzdłuż mare gimbazo-wieśniaku. Tylko dlatego tak to
    zapamiętałem i do razu mi się przypomniało.

    A zresztą, po pierwszym ROTLFie należał ci sie PLONK możesz spierdalać.

  • 38. Data: 2015-02-06 18:48:18
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 18:45 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Jak człowiek trochę pojeździ po świecie, to nie ma opcji, żeby wyszedł
    > mu inny wynik.
    > Najbardziej wrzeszczą jak im źle ci, co nigdzie nie byli i nic innego
    > nie widzieli.

    Zawsze wszystkim też to mówię, jak nie dociera to powtarzam mój ulubiony:
    "w dupie byłeś i gówno widziałeś".

    TG

  • 39. Data: 2015-02-06 18:53:15
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 13:09 masti <g...@t...hell> pisze:

    > mało wiesz o Rosji

    Ty mało wiesz o życiu. Wszędzie na świecie Ci przy korycie zachowują się
    tak samo. Nie ma znaczenia czy to Watykan, Szwajcaria, Luksemburg czy USA.

    TG

  • 40. Data: 2015-02-06 19:21:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .

    > Zawsze wszystkim też to mówię, jak nie dociera to powtarzam mój ulubiony:
    > "w dupie byłeś i gówno widziałeś".

    Nie chciałem tego napisać tak dosadnie, ale o to chodziło, tylko słowa
    zmieniłem. ;-)