  • 11. Data: 2015-02-05 13:09:41
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    WW wrote:

    > A u nas inaczej?

    mało wiesz o Rosji

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2015-02-05 13:16:37
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 12:52:48 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    których jest gorzej niż na Ukrainie.

    > jasne! tylko że z tamtymi ludźmi nie siedziałem przy stole.
    > ToMasz

    A ci Twoi to pro ukraińscy, pro rosyjscy czy neutralni?

  • 13. Data: 2015-02-05 13:28:49
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Powienienes umiec odroznic zwyklych ludzi od wladzy. Ruscy zawsze mieli
    > kurewska wladze, zwlaszcza te najwyzsza.
    > Dawno temu bylem na "przejazdzce" w Syrii, Libanie, Jordanii.
    > Fantastyczna atmosfera.
    > W Brazylii bywam czesto. Oczywiscie, jesli czlowiek szuka guza to zawsze
    > znajdzie :)
    > Co do polskiego to przypomnialem sobie, ze rzeczywiscie jest latwo
    > przyswajalny:
    > https://www.youtube.com/watch?v=AKS0DfBD8jo&feature=
    player_detailpage#t=161

    No w 1939 mój dziadek też mówił, że Niemcy to porządny i kulturalny
    naród, tylko ten Hitler...
    I podobnie jest w Rosji - poczytaj trochę wpisów "zwykłych Rosjan" na
    forach, a prędko zmienisz zdanie na temt ich kultury, wychowania,
    światopoglądu i umiłowania Polaków.
    W Czeczenii nie było Putina, tylko zwykli ludzie. Żołnierze z poboru. A
    jak to działało - poznaj jakieś wspomnienia ludzi, którzy tam byli (np.
    korespondenci wojenni). Polecam np. Dżihad Toma Carewa - facet dość
    neutralnie opisuje zbrodnie jednej i drugiej strony.
    Warto też poznać metody i sposoby szkolenia Specnazu. Miałem w ręku taką
    książkę, ale to był jedyny przypadek, kiedy odłożyłem książkę, bo nie
    byłem w stanie dalej czytać, tak drastyczne były opisy.
    Więc nie łódź się, że Rosjanie to tacy fajni ludzie - na rozkaz będą bez
    zastanowienia podrzynać gardła żeby zdobyć zegarek, fajny telefon,
    portfel... Taka natura i taka kultura.
    T.

  • 14. Data: 2015-02-05 14:03:16
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 13:28:52 UTC+1 użytkownik T. napisał:

> [...]
    > Więc nie łódź się, że Rosjanie to tacy fajni ludzie - na rozkaz będą bez
    > zastanowienia podrzynać gardła żeby zdobyć zegarek, fajny telefon,

    To ci Rosjanie są tacy sami jak Polacy. A co do Czeczeni. Zabicie wszystkich łącznie
    z potencjalnie zagrażającymi że będą robili zamachy było dobrym posunięciem
    rosyjskich władz. Niestety walka z wojującymi islamistami musi polegać na zabiciu ich
    wszystkich. Inaczej się nie da. Z nimi nie można negocjować, przekonywać. I to nie
    dlatego ze negocjujący miałby złą wolę. Islamiści to prymitywy i z nimi się nie da.
    Ma być tak jak oni chcą. Żeby reszta Świata na nich pracowała i Islam na całym
    Świecie.

  • 15. Data: 2015-02-05 14:21:25
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >poczytaj trochę wpisów "zwykłych Rosjan" na forach, a prędko zmienisz
    >zdanie na temt ich kultury, wychowania, światopoglądu i umiłowania Polaków.

    Nie zmienię. Wystarczy, że czytam wpisy Polaków. Tylko, ze to są mocni w
    gębie zidiociali małoletni stanowiący niewielki % ogółu.
    Wyrabianie sobie opinii na podstawie forów internetowych jest gorzej niż
    infantylne.

    > Więc nie łódź się, że Rosjanie to tacy fajni ludzie

    Bardzo fajni i bardzo gościnni, zwłaszcza ci z dalekiego wschodu, jeśli
    można w ogole nazwac ich Rosjanami.
    Wchodzenie w tematy polityczne i historyczne jest błędem gdziekolwiek nie
    mówiąc juz o kraju w którym naród jest pod naciskiem olbrzymiej propagandy.

    > na rozkaz będą bez zastanowienia podrzynać gardła żeby zdobyć zegarek,
    > fajny telefon, portfel... Taka natura i taka kultura.

    Na rozkaz prosty omamiony człowiek zrobi wszystko. Zwłaszcza, jeśli za
    niewykonanie rozkazu ma dostać kulę w łeb albo za wykonanie trochę szmalu
    lub zdobycz w postaci panienki. Dlatego pisałem, że władzę zawsze mieli
    kurewską.
    Dla nich wszystko jedno gdzie pojadą. Ruscy np. na Ukrainę wyzwalać z
    faszyzmu a nasi dla pieniędzy do Afganistanu albo Iraku, bronić czego ?

  • 16. Data: 2015-02-05 14:31:48
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    >miałby złą wolę. Islamiści to prymitywy i z >nimi się nie da. Ma być tak
    >jak oni chcą. Żeby reszta Świata na nich pracowała i Islam na całym

    Również idiotycznie generalizujesz. Gdyby nie słowo "wojującymi"
    pomyślałbym, że nie ma porządnych ludzi wyznających wiarę islamu :)

  • 17. Data: 2015-02-05 14:57:04
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 14:33:43 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Również idiotycznie generalizujesz. Gdyby nie słowo "wojującymi"
    > pomyślałbym, że nie ma porządnych ludzi wyznających wiarę islamu :)

    Porządni to ci inteligentniejsi. Zrobią wszystko żeby przeżyć. Wystarczy jeden
    wojujący na stu porządnych żeby ich zastraszyć. To co w takiej sytuacji robią
    porządni? Udają że są z wojującymi. W ten sposób pozbyliśmy się balastu pod nazwą
    porządny Islamista.

  • 18. Data: 2015-02-05 17:14:21
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 05/02/15 13:28, T. wrote:
    > Więc nie łódź się

    W kwestii formalnej: piszesz także "złódzenie optyczne"?

    --
    Alf/red/

  • 19. Data: 2015-02-05 17:49:03
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Alf/red/ wydumał(a) w news:mb04st$t24$1@node1.news.atman.pl :
    > W kwestii formalnej: piszesz także "złódzenie optyczne"?

    To sie nazywa "Latający Holender" tudzież okręt-widmo :]
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 20. Data: 2015-02-05 18:45:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości grup

    > parę dni temu do moich znajomych przyjechała rodzina z Ukrainy. Jak
    > opowiedzeili jak tam jest, to naprawdę w polsce jest dobrze

    Jak człowiek trochę pojeździ po świecie, to nie ma opcji, żeby wyszedł mu
    inny wynik.
    Najbardziej wrzeszczą jak im źle ci, co nigdzie nie byli i nic innego nie
    widzieli.

    Wiadomo, dużo rzeczy mogłoby być lepszych, ale naprawdę nie ma na co
    narzekać tak ogólnie.