  • 261. Data: 2015-02-17 20:58:53
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > desantowe najnowszej generacji, Niemcy wprowadzaja najnowsze systemy
    > cwiczebne na ruskie poligony. Malo tego, Usa kupuje od ruskich ponad 60
    > helikopterow transportowych dla armii afganskiej, gdyz uwazaja ze sa
    > oblatani na tym sprzecie, sa prostsze i tansze w naprawie. Kto inwestowal
    > gospodarczo i budowal fabryki w tym czerwonym kolchozie? Jednym slowem
    > trwa
    > pelna wspolpraca.
    > I co robi nagle ten idiota... ?
    > Nie na darmo pisze sie, ze gosc ma zaburzenia psychiczne:
    04/putin-aspergers-syndrome-study-pentagon/22855927/
    > ty chyba zreszta tez.

    >Za to Ty jedyny mądry. Szkoda że mądry inaczej.

    Nie mamy o czym rozmawiac, nie byles i nie jestes przygotowany. Wszelkie
    twoje i tzw. trybuna (pewnie ludu) madrosci to wodolejstwo i pieprzenie
    głupot. Czasami mam wrazenie tylko po to, zeby bez sensu isc w zaparte a
    przy okazji totalnie sie kompromitowac.
    Lepiej bys cos napisal o tylnym moscie w polonezie bo kiedys mi strasznie
    stukal :)
    Zdrowko !

  • 262. Data: 2015-02-17 22:27:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Niedorozwojem jesteś, czy tylko na takiego pozujesz?

    "Nie mam żadnej, ale to żadnej wiarygodnej wiedzy na ten temat"
    skoro wypowiadasz się o działaniach Putina to chyba masz?
    Czy możę po prostu piszesz co Ci każą?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 263. Data: 2015-02-18 17:09:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

> [...]
    > nie mogę zajmować stanowiska w tej sprawie. Skądinąd wiem że ich
    > odpowiednik za morza nie cofa się przed niczym w swojej walce z wolnym,

    "Rosyjski generał Aleksandr Lencow został rozpoznany i sfilmowany pod
    Debalcewem. To wiceszef wojsk lądowych. Wcześniej Lencow był widziany w
    obwodzie ługańskim. Jak słychać na nagraniu, opowiedział rosyjskim
    dziennikarzom o tym, że ukraińscy żołnierze poddają się i oddają do
    niewoli dlatego, że byli okrążeni siłami separatystów. Jak zauważyła
    agencja Unian, na mundurze Lencowa nie ma żadnych pagonów."

    pewnie na urlopie był i przechodził przypadkiem

  • 264. Data: 2015-02-18 19:08:50
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > agencja Unian, na mundurze Lencowa nie ma żadnych pagonów."
    >
    > pewnie na urlopie był i przechodził przypadkiem

    https://twitter.com/FunGuerillaz/status/568097307935
    309824

    Ukraincy powinni zostawic ten Donbas w pizdu i juz sie nie przyznawac. Niech
    se Ruscy to odbudowuja.
    Jedyne wyjscie to stworzyc mozliwie najlepsza linie obrony w sporej
    odleglosci i blagac o zaawansowany sprzet od Nato.
    Bardzo jestem ciekawy czy USA podaruje troche "Javelinow", bo o to prosili.
    Wtedy kazdy ciezki sprzet na gasienicach przestanie istniec.
    Maja chwile czasu.

  • 265. Data: 2015-02-18 20:34:07
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 18 lutego 2015 19:09:16 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    > Bardzo jestem ciekawy czy USA podaruje troche "Javelinow", bo o to prosili.
    > Wtedy kazdy ciezki sprzet na gasienicach przestanie istniec.

    Chcesz pozbawić byłego prezydenta RP kasy? Tam podobno są duże złoża gazu a on jest w
    radzie nadzorczej firmy zarejestrowanej na Cyprze i mającej w biurze w Londynie
    automat przekierowujący rozmowy telefoniczne. Ta firma zajmuje się lokalizowaniem
    złóż i zapewne w przyszłości ich eksploatacją. Telewizja ma tą wadę że wśród setek
    bzdurnych informacji trafi się kilka niby ze sobą nie związanych i uważny telewidz
    może je złożyć. Separatyści się nie poddadzą. Oni od pewnego momentu walczą o życie
    swoje i swoich rodzin. Jeśli by się poddali to w przeciągu kilku lat zostali by
    wyłapani. Część by po cichu została zabita a reszta trafiła do więzień o statusie
    obozów koncentracyjnych.

  • 266. Data: 2015-02-18 20:47:10
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    >Część by po cichu została zabita a reszta trafiła do więzień o statusie

    Wybacz ale nie mam ochoty sie zastanawiac co chcesz wyrazic przez ten
    belkot.
    Jesli piszesz cos o Kwasniewskim to nie interesuje mnie ta zapijaczny
    czerwony cwaniaczek.

  • 267. Data: 2015-02-18 21:30:08
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 18 lutego 2015 20:47:35 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Wybacz ale nie mam ochoty sie zastanawiac co chcesz wyrazic przez ten
    > belkot.
    > Jesli piszesz cos o Kwasniewskim to nie interesuje mnie ta zapijaczny
    > czerwony cwaniaczek.

    Żebyś nie musiał myśleć. Kwaśniewski i zapewne nie tylko on jest zainteresowany żeby
    wschodnia Ukraina nie weszła w skład Rosji. Jest finansowo zainteresowany żeby była
    przy Ukrainie. Jeśli kilka milionów ludzi mieszkających na jakimś terenie chce
    przeprowadzenia głosowania czy chcą zmiany granicy. To trzeba im umożliwić
    przeprowadzenia takiego głosowania i uznać jego wynik. Jeśli w Szkocji nie było
    problemu z przeprowadzeniem referendum to na Ukrainie też nie powinno być problemu.

  • 268. Data: 2015-02-18 21:32:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    problemu z przeprowadzeniem referendum to na Ukrainie też nie powinno być problemu.

    wskażesz kiedy na Ukrainie była próba przeprowadzenia referendum?

  • 269. Data: 2015-02-18 21:40:07
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 18 lutego 2015 21:33:25 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Na Krymie, niedawno.

  • 270. Data: 2015-02-18 22:30:50
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]

    >głosowania i uznać jego >wynik. Jeśli w Szkocji nie było problemu z
    >przeprowadzeniem referendum to na Ukrainie też nie powinno być problemu.

    Kwasniewski obecnie to nic nieznaczacy pionek, nic od niego nie zalezy i nie
    ma na nic wplywu zwlaszcza na Ukrainie i w ogole gowno nie to obchodzi wiec
    nie wiem po co o nim ta dyskusja. Nakradl przez tyle lat to niech teraz
    siedzi cicho w swej chalupie na Warmii.
    Co do Donbasu to nie sa potrzebne zadne naciagane referenda bo ten teren juz
    jest rosyjski. Jesli Ukraina da sie wrobic w jego odbudowe i przez pewien
    czas utrzymywanie to beda totalnymi idiotami. Putin z tego skorzysta i
    przylaczy potem te tzw. samozwancze pseudorepubliki do Rosji jak Krym, za
    ukrainskie pieniadze.
    Zaleta tego burdelu jest to, ze putin przestal byc wiarygodnym partnerem dla
    zachodu na polu wielu dziedzin, przede wszystkim nowych technologii i moim
    zdaniem znacznie wiecej straci niz zyska. Owszem probuje rozbijac wspolnote
    UE przez takie Wegry czy Grecje, ale tam tez idioci nie siedza bo chca grac
    na 2 fronty.
    To na czym powinna teraz skupic sie Ukraina to w miare mozliwosci szybko
    odbudowac armie i stworzyc linie obrony, zeby ruscy nie dobrali sie do
    Charkowa na polnocy i Mariupola na poludniu ale do tego potrzebna jest pomoc
    UE i NATO, bo od strony rosyjskiej caly czas napywa nowy sprzet i wojsko.
    Straty ukraincy maja olbrzymie bo okolo juz 1000 zabitych zolnierzy i tyle
    samo w niewoli, no ale tak to jest jak przez lata nie modernizuje sie armii
    tylko na lewo silniki z czolgow wyprzedaje. Dodatkowo beznadziejne
    dowodzenie. Strat rosyjskich nie znamy bo zostaja po tamtej stronie, ale tez
    pewno male nie sa.