  • 271. Data: 2015-02-18 23:08:24
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 18 lutego 2015 22:31:17 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    > odbudowac armie i stworzyc linie obrony, zeby ruscy nie dobrali sie do
    > Charkowa na polnocy i Mariupola na poludniu ale do tego potrzebna jest pomoc
    > UE i NATO, bo od strony rosyjskiej caly czas napywa nowy sprzet i wojsko.
    > Straty ukraincy maja olbrzymie bo okolo juz 1000 zabitych zolnierzy i tyle
    > samo w niewoli, no ale tak to jest jak przez lata nie modernizuje sie armii
    > tylko na lewo silniki z czolgow wyprzedaje. Dodatkowo beznadziejne
    > dowodzenie. Strat rosyjskich nie znamy bo zostaja po tamtej stronie, ale tez

    USA kupują w Rosji 60 śmigłowców transportowych do wykorzystania w Afganistanie.
    Możesz wytłumaczyć ten fenomen.

  • 272. Data: 2015-02-18 23:15:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    przeprowadzenia takiego głosowania i uznać jego wynik. Jeśli w Szkocji nie było
    problemu z przeprowadzeniem referendum to na Ukrainie też nie powinno być problemu.

    > Na Krymie, niedawno.

    przed inwazją

  • 273. Data: 2015-02-18 23:19:27
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >USA kupują w Rosji 60 śmigłowców transportowych do wykorzystania w
    >Afganistanie. Możesz wytłumaczyć ten fenomen.

    Po polsku:
    http://www.defence24.pl/news_mimo-protestow-amerykan
    ie-kupuja-rosyjskie-smiglowce-dla-afganistanu?locale
    =pl
    http://www.defence24.pl/news_rosja-zakonczyla-dostaw
    y-smiglowcow-do-afganistanu

  • 274. Data: 2015-02-18 23:20:24
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 18 lutego 2015 23:16:09 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jaką inwazją. Na bagnetach karabinów nikt im wolności od Ukrainy nie przyniósł.

  • 275. Data: 2015-02-18 23:29:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    przeprowadzenia takiego głosowania i uznać jego wynik. Jeśli w Szkocji nie było
    problemu z przeprowadzeniem referendum to na Ukrainie też nie powinno być problemu.

    > Jaką inwazją.

    rosyjską

    >Na bagnetach karabinów nikt im wolności od Ukrainy nie przyniósł.

    aha. PRL też był oddolną inicjatywą Polaków, którzy bardzo chcieli
    przyłączyć się do ZSRR

  • 276. Data: 2015-02-18 23:34:59
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 18 lutego 2015 23:30:33 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    PRL był odgórną inicjatywą amerykańskiego prezydenta. Nie wiedziałeś.

  • 277. Data: 2015-02-18 23:43:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > PRL był odgórną inicjatywą amerykańskiego prezydenta. Nie wiedziałeś.

    jak zwykle. Jak tylko nie umiesz odpowiedzieć na proste pytanie
    uciekasz.

  • 278. Data: 2015-02-18 23:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > rosyjską

    > aha. PRL też był oddolną inicjatywą Polaków, którzy bardzo chcieli
    > przyłączyć się do ZSRR

    kogutek jest zwolennikiem teorii ze "ukrainskie referenda" były bardziej
    demokratyczne niz nasze wybory bo u nas liczyli glosy ponad tydzien a u
    nich mieli policzone dzien przed referendum...

  • 279. Data: 2015-02-19 00:30:17
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 18 lutego 2015 23:43:55 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Historię kraju w którym się żyje wypadało by znać. Zwłaszcza że to niezbyt odległe
    czasy. Ustalenia w czyjej strefie wpływów będzie Polska po wojnie zapadły w Jałcie i
    Teheranie. Tam tez ustalono powojenne granice Polski. Oczywiste jest że oddanie
    Polski do radzieckiej strefy wpływów skutkowało takim ustrojem politycznym jaki
    zażyczą sobie Rosjanie. Chcieli Polski Ludowej i socjalizmu i tak było. I o ile
    Polacy walczący razem z Armią Czerwoną wiedzieli jaki w Polsce będzie ustrój to
    żołnierzy polskich na zachodzie oszukiwano do samego końca wojny. A po jej
    zakończeniu powiedziano im że w bliżej nieokreślonym czasie będzie wojna przeciwko
    ZSRR po której Polska będzie wolnym krajem. Mojego ojca w Anglii zdemobilizowano w
    połowie 1948 roku. Tak na marginesie. Stalin był niechętny do włączenia Polski do
    bloku wschodniego.

  • 280. Data: 2015-02-19 00:32:14
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 00:00:03 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > demokratyczne niz nasze wybory bo u nas liczyli glosy ponad tydzien a u
    > nich mieli policzone dzien przed referendum...

    Tego że doszło tam do oszustwa wyborczego nie jesteś w stanie udowodnić. To po co
    piszesz o plotkach.