  • 251. Data: 2015-02-17 15:22:03
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > O ktorych "obozach koncentracyjnych "? Ja nie znam zadnych na wzor
    > Oswiecimia.

    >No widzisz że nie wszystko było w książkach do historii. Bo jak by było to
    >byś wiedział. Ale nic straconego. Wiesz >czego szukać to znajdziesz. Czy
    >uwierzysz jeśli to nie gazeta wybiórcza będzie, nie mam pojęcia.

    Znowu dales sobie zrobic wode z mozgu ?

  • 252. Data: 2015-02-17 15:24:49
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 15:18:34 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Wiesz, nie chce go znowu gnebic :)

    Jesteś tak ograniczony że nikogo nie jesteś w stanie gnębić. W doborowym towarzystwie
    tak samo ograniczonych możesz być duszą towarzystwa. Tutaj wystawiasz się na
    pośmiewisko.

  • 253. Data: 2015-02-17 15:35:43
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Wiesz, nie chce go znowu gnebic :)

    >Jesteś tak ograniczony że nikogo nie jesteś w stanie gnębić. W doborowym
    >towarzystwie tak samo ograniczonych >możesz być duszą towarzystwa.

    Jaki ci zabraknie weny to mozemy wrocic do gornikow albo Szkocji :)

    >Tutaj wystawiasz się na pośmiewisko.

    Czyje, twoje ?:)

  • 254. Data: 2015-02-17 18:34:03
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-17 o 13:25, Czesław Wiśniak pisze:

    > Wystarczy, ze wiadomo jakim ty jestes ruskim trollem
    > Trumny zamkniete. Bedziesz lgal jak twoj guru putin, ze puste. Lepiej
    > zobaczyc zywych:
    >
    > http://www.dailymail.co.uk/wires/ap/article-2737999/
    Families-Russian-troops-Ukraine-want-answers.html

    > https://www.youtube.com/watch?v=Nu6cipq2QRE
    > http://www.rferl.org/content/detention-bogatenkova-s
    oldiers-mothers-russia-ukraine/26643664.html

    Ruskim trollem?, Skąd ci to w ogóle mogło przyjść do głowy, uwierz że
    gdyby to Rosja i Putin była tak agresywna wobec USA jak one są wobec
    niej to tak samo bym stawał po ich stronie. Wyzywasz od trolli bo nie
    rozumiesz co to znaczy być uczciwym i nie dać się ponosić sztucznie
    wywoływanej nienawiści do kogoś czy czegoś, w tym wypadku do Rosjan
    którzy mają się czelność stanąć w obronie swojego kraju, aby im jankes
    nie zaczął s*ać do ogródka ?

    No i tak nawiasem pokazałeś wielkie g... a nie coś znaczące i oparte na
    prawdzie i faktach. I tak z ciekawości - dlaczego to z linku nr1
    pokazałeś w wersji angielskiej, dla dodania powagi, a przecież
    pokazywali to już chyba ze sto razy w mediach polskojęzycznych, mało
    tego, pokazywały to nawet rosyjskojęzyczne stacje tv z komentarzem
    rosyjskich oficjeli.

  • 255. Data: 2015-02-17 18:34:47
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-17 o 15:13, Czesław Wiśniak pisze:

    > Nic, bardzo lubie narod rosyjski, tylko ten na poziomie.

    Czyli ten który nie ma prawa do samoobrony, i który w podskokach ma
    wykonywać polecenia Obamy czy Merkel?

  • 256. Data: 2015-02-17 18:35:11
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-17 o 13:50, masti pisze:

    > czyli masz wiarygodną wiedzę o działaniach Putina.
    > To opowiedz

    Niedorozwojem jesteś, czy tylko na takiego pozujesz?

  • 257. Data: 2015-02-17 18:48:03
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 18:34:53 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Niedorozwojem jesteś, czy tylko na takiego pozujesz?

    Tak dobrze by nie potrafił udawać.

  • 258. Data: 2015-02-17 20:19:56
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Czyli ten który nie ma prawa do samoobrony, i który w podskokach ma
    > wykonywać polecenia Obamy czy Merkel?

    To Niemcy i Usa napadaja na Putina, ze musi sie bronic? Jakos nie
    zauwazylem. Przeciez to zachod robil do tej pory łaske putinowi i sprzedawal
    mu najnowsze technologie wojskowe. Francuzi buduja dla niego okrety
    desantowe najnowszej generacji, Niemcy wprowadzaja najnowsze systemy
    cwiczebne na ruskie poligony. Malo tego, Usa kupuje od ruskich ponad 60
    helikopterow transportowych dla armii afganskiej, gdyz uwazaja ze sa
    oblatani na tym sprzecie, sa prostsze i tansze w naprawie. Kto inwestowal
    gospodarczo i budowal fabryki w tym czerwonym kolchozie? Jednym slowem trwa
    pelna wspolpraca.
    I co robi nagle ten idiota... ?
    Nie na darmo pisze sie, ze gosc ma zaburzenia psychiczne:
    http://www.usatoday.com/story/news/politics/2015/02/
    04/putin-aspergers-syndrome-study-pentagon/22855927/
    ty chyba zreszta tez.

  • 259. Data: 2015-02-17 20:38:10
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > mają się czelność stanąć w obronie swojego kraju, aby im jankes nie zaczął

    Juz ci odpowiedzialem wczesniej jak wygladaja ataki na rosje.
    Zapomniles wziac tabletek przed napisaniem tych debilizmow.

    > No i tak nawiasem pokazałeś wielkie g... a nie coś znaczące i oparte na
    > prawdzie i faktach.

    Wielkie G to masz w mozgu. Co by ci nie pokazac to i tak zostaniesz ruskim
    trollem,
    a moze powininem sie putina spytac jaka jest prawda ?:)
    Przypominam sobie teraz jak dal wyraz prawdzie gdy jego atomowy okret
    rozlecial sie na kawalki.

> [...]
    >razy w mediach polskojęzycznych, mało tego, pokazywały to nawet
    >rosyjskojęzyczne stacje tv z komentarzem rosyjskich oficjeli.

    Bo tak mam domyslnie ustawiona wyszukiwarke. Lgarstwa czerwonych komuchow
    mnie nie interesuja.

  • 260. Data: 2015-02-17 20:39:19
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 20:20:21 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    > http://www.usatoday.com/story/news/politics/2015/02/
    04/putin-aspergers-syndrome-study-pentagon/22855927/

    Za to Ty jedyny mądry. Szkoda że mądry inaczej.