  • Data: 2009-07-22 06:56:34
    Temat: Re: Telekonwerter EF-S?
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Grochocki" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h44pp1$fjr$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy wlasciwie istnieje cos takiego? Szukam i jakos mi nie wychodzi
    > znalezienie konwertera 2x z przeniesieniem elektroniki.
    > Czy moze jest to tak skomplikowane, albo malo potrzebne, ze nikt tego
    > jednak nie zrobil?

    Nie ma na rynku takich TC i nie ma możliwości przerobienia istniejących TC
    tak by dało się podpiąć obiektyw z mocowaniem ef-s. Niestety soczewki są za
    blisko krawędzi. Jedyne możliwe rozwiązanie to przeróbka obiektywu tak by
    pasował do mocowania EF. W kitach 18-55 jest to bardzo łatwe i bezbolesne i
    jeśli sam nie chcesz to czasem ogłaszają sięna allegro ludzie którzy to
    robią, albo sprzedją już przerobione szkła. Nie wiem jak z tele - czy ktoś
    już rpóbował go spiłować.

    Niekt takiego TC nie robi bo taki TC musiałby mieć soczewkę odsuniętą dalej
    od krawędzi co by powodowało gorszą jakość obrazu przy współpracy z
    obiektywami EF.

    Pozdrawiam
    Winetoo