  • Data: 2011-01-20 08:50:51
    Temat: Re: Telefon za ktorym tesknicie??
    Od: TGor <t...@o...pyl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-01-19 21:12, dizel wrote:
    > Witam
    > Pisze dlatego że ostatnio naszła mnie tęsknota na telefony które
    > kiedyś używałem. Oddał bym dużo żeby móc używać niektórych do tej
    > pory.

    S35i i S40 od Siemensa. Ten pierwszy za (ok, wtedy nic niezwykłego, były
    podobne na rynku) solidność i wielkość a drugi za nietypową elegancję
    (co, jak wiadomo, jest kwestią gustu). Padaka była z niego straszna.

    T28 to temat odrębny - nigdy nie miałem, zawsze chciałem. ;-) Funkcje
    miał proste, baterię słabą (wszyscy użytkownicy ładowali raz na 2 dni
    przy oszczędnym jak na obecne czasy użytkowaniu, a to już było mało).
    Ale wygląd...

    No ale telefon miał coś z centymetr grubości i płaską, lekką baterię. Do
    pary był R520 - ale jak go dopadłem wreszcie to miałem już 6310i, a ten
    Ericcson był może i ładny, ale z dwojga wolałem Nokię.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."