  • 1. Data: 2014-06-05 14:24:56
    Temat: Telefon niemacalny z WiFi
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry szanownym grupowiczom,

    Czy jest Wam znany telefon niemacalny,
    za to:
    a) nowy, nie za drogi (tak do 300 zł)
    b) klasyczny (bar), z ekranem większym od znaczka pocztowego,
    ale bez przesady- 2 cale spokojnie wystarczą
    c) wyposażony w jakikolwiek aparat foto
    d) z WiFi?

    Nie musi mieć GPS, androida itp. byle chodziła Opera Mini.

    Jak na razie znalazłem tylko hybrydę Nokię X3-02
    (macalny ekran i klawiatura). Wyszukiwarki albo koncentrują
    się na istotniejszych sprawach typu megapiksele aparatu,
    albo pozycje wpisywane są "na pałę"- jak w Alledrogo
    ale i w ceneo- ustawienie w filtrze WiFi daje np. Nokię
    300 Asha...

    Bez WiFi jest np. fajny Samsung GT-S5610, naprawdę nie ma
    podobnego modelu z WiFi? Podsuniecie coś?

    Z góry dzięki,

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2014-06-05 15:06:40
    Temat: Re: Telefon niemacalny z WiFi
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-06-05 14:24, Dominik & Co wrote:
> [...]
    > c) wyposażony w jakikolwiek aparat foto
    > d) z WiFi?
    >
    > Nie musi mieć GPS, androida itp. byle chodziła Opera Mini.

    Nokia E51 - odpowiada w 100% Twoim wymaganiom z listy

  • 3. Data: 2014-06-05 15:49:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 5 Jun 2014 12:24:56 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

> [...]
    > c) wyposażony w jakikolwiek aparat foto
    > d) z WiFi?
    >
    > Nie musi mieć GPS, androida itp. byle chodziła Opera Mini.

    Nokia 301

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2014-06-05 16:04:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://www.gsmarena.com/nokia_301-5323.php

    --
    Piter

  • 5. Data: 2014-06-05 16:06:42
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-05 15:06, AL wrote:

    > Nokia E51 - odpowiada w 100% Twoim wymaganiom z listy

    Napisal ze ma byc nowy.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2014-06-05 16:07:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    AL pisze tak:

    > Nokia E51 - odpowiada w 100% Twoim wymaganiom z listy

    a jaki podobny tzn nie dotykowy, którym można dodzwonić się do skajpa?

    --
    Piter

  • 7. Data: 2014-06-05 16:32:04
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Uzytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisal w wiadomosci

    > http://www.gsmarena.com/nokia_301-5323.php

    Czyli bez WiFi.

    --
    marfi

  • 8. Data: 2014-06-05 17:36:19
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-06-05 16:06, elmer radi radisson wrote:

    > Napisal ze ma byc nowy.

    to zajrzyj na Alledrogo - ponad 20 nowych pozycji w cenie ok 300pln

  • 9. Data: 2014-06-05 18:12:23
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik AL napisał:

    > Nokia E51 - odpowiada w 100% Twoim wymaganiom z listy

    i e52

    niestety nie produkuja ich juz :(

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 10. Data: 2014-06-05 18:17:36
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 5 Jun 2014 14:49:14 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Nokia 301

    Zdecydowanie nie polecam, w rodzinie ma jedna osoba ten telefon,
    ciągle jakieś problemy, już 2 razy w serwisie lądował, po prostu ma
    jakieś niedorobione oprogramowanie, zresztą można sobie na forum
    telepolis poczytać, jest cały wątek o problemach z tym telefonem.