  • Data: 2012-05-02 15:01:16
    Temat: Re: Telefon na 2 karty sim z android
    Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-02 14:43, Amir pisze:

    > A ne tym nie androidzie będzie działało? Jeszcze nie próbowałam, bo ten
    > telefon mam narazie do innych celów.
    > http://www.telix.pl/telefon/samsung-gt-c6712-star-ii
    -duos--dual-sim--2540.html

    > Jeśli masz możliwośc sprawdzenia czy zadziała z kartą Areo2, sprawdz proszę
    > jak nie zadziała to zamówie ten GSmart G1345

    Mam możliwość, ale po prostu nie chcę, bo mi się ustawienia na Play albo
    na Orange przestawią. Do tego celu za jakiś czas wykorzystam telefon LG
    GT505.

    > Kolega w poście poniżej pisze, ze ten powinien zadziałać z Areo2.
    >
    > koszt nowego 600zł netto nie jest taki zły ma 500MB ram i Rom tez 500MB
    > na androidzie

    Mój Samsung kosztował 460 zł. Kupiłam w Euro AGD. Wbrew temu co ktoś
    gdzieś kiedyś napisał ładnie nagrywa i ładne zdjęcia nawet robi.

    --
    animka