  • 291. Data: 2011-03-27 19:58:06
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message
    news:imo45c$m7j$2@news.onet.pl...

    > I nadal nie rozumiesz, dlaczego Ciebie wszyscy tu traktują jako ofiarę
    > marketingu?

    Nadal nie rozumiem. Wytłumaczysz mi dlaczego?

    > W PL, u każdego operatora masz taką taryfę, ze zniżką od 20 do 50%. I nie
    > musimy co 2 lata brać nowego aparatu :-) Albo możemy
    > sobie kupić taki, jaki nam się podoba, a nie marketoidom od operatora.

    A w jaki sposób to jaka jest sytuacja w Europie robi ze mnie
    ofiarę marketingu? Dobrze się czujesz? Jaki ja mam wpływ
    na rynek ofert komórkowych w USA? Wejdę do sklepu i powiem
    że ja chcę taniej bo nie chcę telefonu? I jak sądzisz, co to zmieni?

  • 292. Data: 2011-03-27 20:05:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

    > Już pisałem, płacisz tyle samo za to samo.

    No właśnie przykład rolnika, który za litr diesla płaci mniej, zaprzecza tej
    tezie.

    > Ty w tym wątku to w ogóle jesteś biedny i niezrozumiany :-)

    > A od czego się zaczęło? Że za ten sam nośnik energii bądź informacji płaci
    > się tyle samo bez względu na to gdzie tego użyjesz. Tylko o to, na prawdę.

    No ale właśnie w tym rzecz, że nie płaci się tyle samo.

    > A co tu mówić, mam się powtarzać jak Ty to robisz?

    Widzę, że nie dociera raz, mam nadzieję że za drugim, może trzecim dotrze.

    > Są sytuacje w których można śmiać się bądź płakać...
    > Ja z powodu Twoich wywodów płakać nie będę, więc co mi pozostało?
    > Odgadniesz sam? :-)

    A nie byłoby uczciwiej przyznać się do pomyłki?

  • 293. Data: 2011-03-27 20:18:36
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:imnjnt.8o0.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > No właśnie przykład rolnika, który za litr diesla płaci mniej, zaprzecza
    > tej tezie.

    Gdyby rolnik płacił mniej to by zaprzeczał...

    > No ale właśnie w tym rzecz, że nie płaci się tyle samo.

    Przykro mi niezmiernie, ale zatankowanie 50l ON do Lambo, Ursusa, Audi A8
    4.2TDI czy Kii ce'ed pociągnie za sobą konieczność zapłacenia dokładnie tej
    samej kwoty na stacji paliw.

    > Widzę, że nie dociera raz, mam nadzieję że za drugim, może trzecim dotrze.

    Serio liczysz że wmówisz mi że 2+2=5? Próbuj dalej, ale jako że dyskusja
    robi się coraz bardziej jałowa... choć nie, jako że zrobiła się już całkiem
    jałowa to liczba możliwych Twoich prób dotarcia będzie malutka :-)

    > A nie byłoby uczciwiej przyznać się do pomyłki?

    No pewnie że byłoby uczciwiej i zdrowiej przede wszystkim, a skoro już to
    zauważyłeś to się nie krępuj.

    Pozdr

  • 294. Data: 2011-03-27 21:10:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Mar 2011 21:45:49 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

> [...]
    >do 50%. I nie musimy co 2 lata brać nowego aparatu :-) Albo możemy sobie
    >kupić taki, jaki nam się podoba, a nie marketoidom od operatora.

    No, nie ma sie co wywyzszac, bo i u nas byl czas ze tak nie bylo.
    A 20% to pewnie jest nieoplacalne.

    Teraz to nie wiem, ale tak z rok temu Era tez zmienila warunki i
    oplacalnosc zmiejszyla.

    Co w sumie nie dziwi - wskazniki im spadaja, premie spadaja, zysk
    kluje - lepiej wcisnac nowy telefon :-)

    J.

  • 295. Data: 2011-03-27 21:16:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Mar 2011 12:08:20 -0500, Pszemol wrote:
    >Paliwo rolnicze jest normą na świecie - rolnicy mają inne stawki
    >na paliwo od użytkowników dróg, często takie tańsze paliwo ma
    >oznaczenie innym kolorem, nie ma w nim pewnych podatków itp.

    Ale nie u nas.
    U nas jak widzisz poszli inna droga, bo zaraz by spadly wplywy
    budzetowe. Juz i tak trzeba walczyc z olejem opalowym :-)

    J.

  • 296. Data: 2011-03-27 21:18:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Przykro mi niezmiernie, ale zatankowanie 50l ON do Lambo, Ursusa, Audi A8
    > 4.2TDI czy Kii ce'ed pociągnie za sobą konieczność zapłacenia dokładnie

    Koszt paliwa jest mniejszy dla rolnika. Niezależnie od tego ile płacą na
    stacji.

    > Serio liczysz że wmówisz mi że 2+2=5? Próbuj dalej, ale jako że dyskusja
    > robi się coraz bardziej jałowa... choć nie, jako że zrobiła się już
    > całkiem jałowa to liczba możliwych Twoich prób dotarcia będzie malutka :-)

    Robi się jałowa, bo popełniłeś błąd i nie umiesz się do niego przyznać.
    Zamiast tego rżniesz głupa i usiłujesz mnie przekonać że to co się
    płaci na stacji to jest koszt, niezależnie od późniejszych zwrotów akcyzy.
    Po co ten zgryw?

    > No pewnie że byłoby uczciwiej i zdrowiej przede wszystkim,
    > a skoro już to zauważyłeś to się nie krępuj.

    Żałosny jesteś. W którym miejscu się pomyliłem twierdząc, że koszt
    paliwa dla rolnika jest mniejszy od kosztu tego samego paliwa dla mnie
    czy dla Ciebie???

  • 297. Data: 2011-03-27 21:21:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > oplacalnosc zmiejszyla.
    >
    > Co w sumie nie dziwi - wskazniki im spadaja, premie spadaja, zysk

    Tak czy inaczej - Bebenek nie potrafił uzasadnić dlaczego ja
    miałbym być "ofiarą marketingu" gdy podejmuję decyzję
    o kupnie abonamentu z telefonem gdy na moim rynku nie
    mam innej opcji jak tylko zapłacić z abonament z telefonem
    lub tyle samo za abonament bez telefonu.

  • 298. Data: 2011-03-27 21:26:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale nie u nas.
    > U nas jak widzisz poszli inna droga, bo zaraz by spadly wplywy
    > budzetowe. Juz i tak trzeba walczyc z olejem opalowym :-)

    Jaką inną drogą?
    Zwracają akcyzę rolnikowi - Ty zwrotu nie dostaniesz.
    Czyli paliwo jest dla rolnika tańsze. Coś się tu nie zgadza?

  • 299. Data: 2011-03-27 22:00:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Mar 2011 16:26:04 -0500, Pszemol wrote:

    >Jaką inną drogą?
    >Zwracają akcyzę rolnikowi - Ty zwrotu nie dostaniesz.
    >Czyli paliwo jest dla rolnika tańsze. Coś się tu nie zgadza?

    Nie ma tanszego paliwa na stacjach, nie ma oznaczania innym kolorem,
    jest zwrotna wyplata, ale nie wiecej niz odpowiednia stawka.

    Efekt koncowy podobny, ale forma inna.

    J.

  • 300. Data: 2011-03-27 22:10:12
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:imno14.b0g.0@poczta.onet.pl napisał(a):
> [...]
    > Zamiast tego rżniesz głupa i usiłujesz mnie przekonać że to co się
    > płaci na stacji to jest koszt, niezależnie od późniejszych zwrotów akcyzy.

    Jeden błąd niewątpliwie popełniłem, był on całkiem spory, ale łatwo będzie
    można ograniczyć jego negatywne skutki.

    > Żałosny jesteś. W którym miejscu się pomyliłem twierdząc, że koszt
    > paliwa dla rolnika jest mniejszy od kosztu tego samego paliwa dla mnie
    > czy dla Ciebie???

    Niby to strata czasu, ale może ktoś inny będzie czytał tą bezsensowną gałąź
    wątku...
    Napisałem że płaci się tą samą stawkę niezależnie od tego w czym się to
    wykorzystuje (paliwo, prąd, łączność). Użyłem celowo słówka "płaci się" by
    żaden bystrzak się nie przyczepił że koszt dla różnych ludzi jest różny,
    jednemu daje państwo, inny sobie to wrzuca w koszta i VAT odlicza, jeszcze
    inny dostaje od mamy/taty kase na abonament czy paliwo. Ja pisałem o
    wysokości rachunku, a Ty wpieprzyłeś się i zacząłeś coś przebąkiwać o
    koszcie, do tego wybrałeś sobie przykład którego mechanizm redukcji
    całkowitego kosztu jest zupełnie inaczej zbudowany niż to co daje Twój
    operator. Przyczepiłeś się szczegółu mojej wypowiedzi, a do tego pokazałeś
    że guzik wiesz, a jeszcze mniej rozumiesz.

    Po odzywkach w stylu "rżniesz głupa", "żałośny jesteś" widze że nie masz już
    nic do powiedzenia, przykro mi że zabrakło Ci argumentów.

    Pozdr

    PS. Wiem że Twój post musi być ostatni to jak chcesz teraz możesz przyjąć,
    że przyznaje Ci racje - jak jest faktycznie to chyba każdy sam oceni :-)