  • 281. Data: 2011-03-27 16:54:47
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:immunr.bj8.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    > A nieprawda, bo jak jesteś rolnikiem to masz zniżkę na diesel.

    No chyba jednak nie bardzo :-)

    > Podobną zniżkę ma w AT&T klient który nie ma smartfona.

    :-) Aha, czyli płacisz tyle samo za zwykły telefon i za smartfona, ale jak
    nie masz połączeń interentowych to dostajesz dofinansowanie od operatora?
    Dziwne, ale sam to rozwiązanie podałeś jakby co :-)

    Pozdr

    PS. Jeśli normalnie ma się zniżke to plan standard dla użytkowników
    smartfonów jest już zwyżką :-)

  • 282. Data: 2011-03-27 17:08:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No chyba jednak nie bardzo :-)

    No chyba jednak jesteś niedoinformowany:
    http://www.wir.org.pl/aktualne/paliwo2010.htm

    > :-) Aha, czyli płacisz tyle samo za zwykły telefon i za smartfona, ale jak
    > nie masz połączeń interentowych to dostajesz dofinansowanie od operatora?
    > Dziwne, ale sam to rozwiązanie podałeś jakby co :-)

    Nie, nie podałem takiego rozwiązania. Masz jakieś ciekawe pomysły.
    Pokazałem Ci jedynie przykład że nieprawdą jest jakoby płacisz tyle
    samo za paliwo bez względu na okoliczności zakupu paliwa...

    Paliwo rolnicze jest normą na świecie - rolnicy mają inne stawki
    na paliwo od użytkowników dróg, często takie tańsze paliwo ma
    oznaczenie innym kolorem, nie ma w nim pewnych podatków itp.

    > PS. Jeśli normalnie ma się zniżke to plan standard dla użytkowników
    > smartfonów jest już zwyżką :-)

    Wszystko zależy od punktu widzenia a właściwie od tego jakich
    planów sprzedają więcej, a więc co jest normą od której są wyjątki.
    Podejrzewam że raczej więcej będzie wśród klientów planów danych
    osób co mają smarfony niż tych co mają telefoniki Nokia z 2"
    ekranikiem. Jak sądzisz??

  • 283. Data: 2011-03-27 17:25:21
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:imn9jk.8r0.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > No chyba jednak jesteś niedoinformowany:
    > http://www.wir.org.pl/aktualne/paliwo2010.htm

    Tym komentarzem sam się podłożyłeś :-)

    > Nie, nie podałem takiego rozwiązania. Masz jakieś ciekawe pomysły.

    Nie możesz być aż tak nierozgarnięty by nie przeczytać treści z linka które
    sam podałeś... Ten ciekawy pomysł to Ty zasugerowałeś, ja tytlko
    przetworzyłem Twoje śmieszne porównanie i zapisałem je wprost. Tak
    najłatwiej pokazać komuś jego błąd i zmusić go do myślenia.
    Chciałeś błysnąć, ale brak znajomości realiów Cię zgubił... nie pierwszy i
    nie ostatni raz.

    > Pokazałem Ci jedynie przykład że nieprawdą jest jakoby płacisz tyle
    > samo za paliwo bez względu na okoliczności zakupu paliwa...

    Mylisz się.

    > Paliwo rolnicze jest normą na świecie - rolnicy mają inne stawki
    > na paliwo od użytkowników dróg, często takie tańsze paliwo ma
    > oznaczenie innym kolorem, nie ma w nim pewnych podatków itp.

    A to akurat się zgadza, koszt paliwa dla rolników jest inny, tak samo jak
    dla przedsiębiorców itp.

> [...]
    > Podejrzewam że raczej więcej będzie wśród klientów planów danych
    > osób co mają smarfony niż tych co mają telefoniki Nokia z 2"

    No i kolejny raz pośrednio potwierdzasz moje słowa. Jeśli większość korzysta
    z planów z wliczonym transferem to dodatkowa opłata za to że jesteś w tej
    liczniejszej grupie to jest ewidentna zwyżka.

    Pozdr

  • 284. Data: 2011-03-27 17:27:38
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-27 19:08, Pszemol pisze:
    > "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

    > No chyba jednak jesteś niedoinformowany:
    > http://www.wir.org.pl/aktualne/paliwo2010.htm

    Przemulo-przymulo nie rozróżnia stacji paliw na której się tankuje od
    Ministerstwa. Nie żeby mnie to dziwiło :)

    PS: wracaj do KF - odpowiadam tylko dlatego, że na tym czytniku
    zapomniałem cię splonkować.

    Co niniejszym czynię: PLONK

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 285. Data: 2011-03-27 17:35:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tym komentarzem sam się podłożyłeś :-)

    W jaki sposób?

> [...]
    > najłatwiej pokazać komuś jego błąd i zmusić go do myślenia.
    > Chciałeś błysnąć, ale brak znajomości realiów Cię zgubił... nie pierwszy i

    Przeczytałem linka.
    Chyba czegoś nie zrozumiałeś w analogii jaką podałem...

    > Mylisz się.

    Nie mylę się.

    > A to akurat się zgadza, koszt paliwa dla rolników jest inny, tak samo jak
    > dla przedsiębiorców itp.

    Czyli myliłeś się pisząc, że koszt jest taki sam... ok.

    > No i kolejny raz pośrednio potwierdzasz moje słowa.

    Tak Ci się błednie wydaje...

    > Jeśli większość korzysta z planów z wliczonym transferem
    > to dodatkowa opłata za to że jesteś w tej liczniejszej grupie to jest
    > ewidentna zwyżka.

    Jaka dodatkowa opłata?
    Mówimy o różnicach w cenach planu 2GB dla smartfona
    i takiego samego planu 2GB dla innych telefonów...
    Ten drugi jest tańszy i mniej popularny.

  • 286. Data: 2011-03-27 17:36:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
    news:4d8f738d$0$2441>>>> A nieprawda, bo jak jesteś rolnikiem to masz zniżkę
    na diesel.

    > Przemulo-przymulo nie rozróżnia stacji paliw na której się
    > tankuje od Ministerstwa. Nie żeby mnie to dziwiło :)

    A co za różnica gdzie dostajesz zniżkę i jak ona jest zorganizowana?

    > PS: wracaj do KF - odpowiadam tylko dlatego, że na tym czytniku
    > zapomniałem cię splonkować.
    >
    > Co niniejszym czynię: PLONK

    A kogo to interesuje?

  • 287. Data: 2011-03-27 18:46:55
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:imnauf.7v4.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    > W jaki sposób?

    Pokazałeś zarzucając mi brak doinformowania, że sam nie wiesz nic w temacie
    do którego się odnosisz. Niestety jak sam nie wpadniesz w którym momencie
    dałeś ciała na całej linii to nawet jak Ci to ktoś (nie ja) paluchem pokaże
    to i tak to nic nie da.

    > Przeczytałem linka.
    > Chyba czegoś nie zrozumiałeś w analogii jaką podałem...

    Zaczałeś od błedu w założeniu, położyłeś analogie i wyszło byle jak. Z nas
    dwóch to jedynie ja Twoją analogię zrozumiałem, co z boku wydaje się zapewne
    śmieszne, ale nic na to nie poradze że ruszasz tematy o których nie masz
    pojęcia.

    > Nie mylę się.

    ok, ok...

    > Czyli myliłeś się pisząc, że koszt jest taki sam... ok.

    A jesteś pewien że napisałem iż koszt jest taki sam? Po co ja pytam, jesteś
    pewien jak zawsze... a nawet nie cofniesz się o kilka postów by spróbować
    zrozumieć co do Ciebie napisałem.

    > Tak Ci się błednie wydaje...

    :-)

  • 288. Data: 2011-03-27 19:24:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > temacie do którego się odnosisz. Niestety jak sam nie wpadniesz w którym
    > momencie dałeś ciała na całej linii to nawet jak Ci to ktoś (nie ja)

    Nie bądź taki tajemniczy Don Pedro tylko napisz co się Tobie tam nie podoba.

> [...]
    > dwóch to jedynie ja Twoją analogię zrozumiałem, co z boku wydaje się
    > zapewne śmieszne, ale nic na to nie poradze że ruszasz tematy o których

    Najwyraźniej nie zrozumiałeś.

> [...]
    > jesteś pewien jak zawsze... a nawet nie cofniesz się o kilka postów by
    > spróbować zrozumieć co do Ciebie napisałem.

    Napisałeś "płacę tą samą kwotę za paliwo". Nie chodziło Ci o koszt?
    To w takim razie o co Ci chodzi?

    > :-)

    > :-)

    No i co? Mowę Ci odebrało? Już widzisz swój błąd czy jeszcze nie?

  • 289. Data: 2011-03-27 19:45:49
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-27 14:58, Pszemol pisze:

    > Nie ma tańszych taryf bez telefonu, typu "sim only".

    I nadal nie rozumiesz, dlaczego Ciebie wszyscy tu traktują jako ofiarę
    marketingu? W PL, u każdego operatora masz taką taryfę, ze zniżką od 20
    do 50%. I nie musimy co 2 lata brać nowego aparatu :-) Albo możemy sobie
    kupić taki, jaki nam się podoba, a nie marketoidom od operatora.

  • 290. Data: 2011-03-27 19:55:12
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:imnha8.37s.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Nie bądź taki tajemniczy Don Pedro tylko napisz co się Tobie tam nie
    > podoba.

    Już pisałem, płacisz tyle samo za to samo.

    > Najwyraźniej nie zrozumiałeś.

    Ty w tym wątku to w ogóle jesteś biedny i niezrozumiany :-)

    > Napisałeś "płacę tą samą kwotę za paliwo". Nie chodziło Ci o koszt?
    > To w takim razie o co Ci chodzi?

    A od czego się zaczęło? Że za ten sam nośnik energii bądź informacji płaci
    się tyle samo bez względu na to gdzie tego użyjesz. Tylko o to, na prawdę.

    > No i co? Mowę Ci odebrało? Już widzisz swój błąd czy jeszcze nie?

    A co tu mówić, mam się powtarzać jak Ty to robisz? Są sytuacje w których
    można śmiać się bądź płakać... Ja z powodu Twoich wywodów płakać nie będę,
    więc co mi pozostało? Odgadniesz sam? :-)

    Pozdr