    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Date: Sun, 27 Mar 2011 16:18:44 -0500
    <1m9u163znr3m1$.dlg@lepper.institute.com> <im2irh$ibq$1@inews.gazeta.pl>
    <1udklwbd1ko4$.dlg@lepper.institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <b...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <h...@4...com>
    <i...@p...onet.pl> <im73se$vo1$1@news.net.icm.edu.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imkokm$g37$1@news.net.icm.edu.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imkum0$sfm$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <iml1ac$87v$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <iml5fj$q5a$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imnerv$4u5$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imnq7d$fkt$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imns0o$m7t$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imo0pl$ak9$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imo4pm$que$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imo65i$pm$1@news.onet.pl>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    news:imo65i$pm$1@news.onet.pl...

    > Gdyby rolnik płacił mniej to by zaprzeczał...

    > Przykro mi niezmiernie, ale zatankowanie 50l ON do Lambo, Ursusa, Audi A8
    > 4.2TDI czy Kii ce'ed pociągnie za sobą konieczność zapłacenia dokładnie
    > tej samej kwoty na stacji paliw.

    Koszt paliwa jest mniejszy dla rolnika. Niezależnie od tego ile płacą na
    stacji.

    > Serio liczysz że wmówisz mi że 2+2=5? Próbuj dalej, ale jako że dyskusja
    > robi się coraz bardziej jałowa... choć nie, jako że zrobiła się już
    > całkiem jałowa to liczba możliwych Twoich prób dotarcia będzie malutka :-)

    Robi się jałowa, bo popełniłeś błąd i nie umiesz się do niego przyznać.
    Zamiast tego rżniesz głupa i usiłujesz mnie przekonać że to co się
    płaci na stacji to jest koszt, niezależnie od późniejszych zwrotów akcyzy.
    Po co ten zgryw?

    > No pewnie że byłoby uczciwiej i zdrowiej przede wszystkim,
    > a skoro już to zauważyłeś to się nie krępuj.

    Żałosny jesteś. W którym miejscu się pomyliłem twierdząc, że koszt
    paliwa dla rolnika jest mniejszy od kosztu tego samego paliwa dla mnie
    czy dla Ciebie???