  • 301. Data: 2011-03-28 03:29:27
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    news:imocmq$ov6$1@news.onet.pl...
> [...]
    > żaden bystrzak się nie przyczepił że koszt dla różnych ludzi jest różny,
    > jednemu daje państwo, inny sobie to wrzuca w koszta i VAT odlicza, jeszcze
    > inny dostaje od mamy/taty kase na abonament czy paliwo. Ja pisałem o
    > wysokości rachunku, a Ty wpieprzyłeś się i zacząłeś coś przebąkiwać o
    > koszcie, do tego wybrałeś sobie przykład którego mechanizm redukcji
    > całkowitego kosztu jest zupełnie inaczej zbudowany niż to co daje Twój
    > operator. Przyczepiłeś się szczegółu mojej wypowiedzi, a do tego pokazałeś
    > że guzik wiesz, a jeszcze mniej rozumiesz.

    To Ty się przyczepiłeś do słówka "płaci się" a wiedziałeś że istotą jest
    jednakowy lub niejednakowy koszt. Inny człowiek od razu bez zgrywania
    się na mądrale zauważyłby różnice, ale Ty wolałeś zgrywać Tajemniczego
    Don Pedro który wie ale nie powie. Strasznie to dziecinne. I co to zmienia?
    Nic.

  • 302. Data: 2011-03-28 06:13:38
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No, nie ma sie co wywyzszac, bo i u nas byl czas ze tak nie bylo.

    No ale w odróżnieniu od Pszemola nie mówimy, że było dobrze

  • 303. Data: 2011-03-28 06:16:08
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak czy inaczej - Bebenek nie potrafił uzasadnić dlaczego ja
    > miałbym być "ofiarą marketingu" gdy podejmuję decyzję
    > o kupnie abonamentu z telefonem gdy na moim rynku nie
    > mam innej opcji jak tylko zapłacić z abonament z telefonem
    > lub tyle samo za abonament bez telefonu.

    Możesz jeszcze kupić ten telefon by sprzedać i kupić normalny.

  • 304. Data: 2011-03-29 00:12:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message

    > Nie musisz szukać tego SPV :)
    > Tylko aplikacji pod Windows Mobile i takiego telefonu, aplikacja nazywa
    > się ICSControl.

    Próbowałem właśnie ICS Control na Motoroli Q9
    i niestety wykrzacza się. Unknown Exception...
    Drugi telefon Samsunga nie ma wifi... więc kiszka.
    Muszę pomyśleć co dalej :-)

  • 305. Data: 2011-03-29 01:39:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Próbowałem właśnie ICS Control na Motoroli Q9
    > i niestety wykrzacza się. Unknown Exception...
    > Drugi telefon Samsunga nie ma wifi... więc kiszka.

    Chyba nic z tego - moja MotoQ9h WM6.1 nie ma wifi:
    http://www.wireless.att.com/support/tutorials.do?tut
    orialId=666400

  • 306. Data: 2011-03-29 17:38:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message

    > No widzisz, liczyć po prostu nie umiesz.
    > A potem przychodzisz z problemami które sam sobie stworzyłeś.

    inny sposób liczenia tego nie ma sensu.

    > Chory kraj :-)

    Ja tam sobie chwalę...

  • 307. Data: 2011-03-29 17:39:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Możesz jeszcze kupić ten telefon by sprzedać i kupić normalny.

    To dopiero chore byłoby...
    Ja nie jestem handlarzem telefonów :)

  • 308. Data: 2011-03-29 22:31:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > No to może wystarczy go kupić na wolnym rynku :-)

    Nieprzytomny jesteś?
    Właśnie tego dotyczy ten wątek: szukam telefonu
    do kupienia na wolnym rynku... co ma funkcję
    dzielenia się z innymi internetem po łączu wifi.

  • 309. Data: 2011-03-29 22:31:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Myślisz, że moja ewentualna niewiedza usprawiedliwi twoją ?
    > Że wszyscy podzielają twoje poglądy ?

    Nie, nie myślę tak. Masz coś do dodania w temacie wątku?

  • 310. Data: 2011-04-01 06:39:26
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > inny sposób liczenia tego nie ma sensu.

    Taki nie ma. Na bilans nabycia telefonu składają się uzyskana wartość i
    poniesione koszty takie jak kontrakt. Tylko trudno określić jakie te koszty
    dokładnie są nawet u konkretnego ludzika. Wartość zresztą też wątpliwa jest
    jak widać.

    Wiemy :-)))