  • 261. Data: 2011-03-27 12:58:08
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:k49uo6l9vvul6tel7fle11gnh60ido33le@4ax.com...

    > Poniekad.
    > Do korzystania z komorki sie juz przyzwyczail i wymaga i chce za to
    > zaplacic, wiec w tym momencie telefon po znizkowej cenie jest nagroda.

    Nieprawda. Moje wcześniejsze 5 lat z AT&T nie miały nic do rzeczy
    w kwestii ceny za iPhone 4. Cena jest identyczna dla mnie jak i dla
    nowego klienta podpisującego nowy kontrakt na 24 miesiące.
    Te 5 lat z AT&T podaję tu tylko dlatego, że z mojego punktu widzenia
    nic się nie zmieniło gdy kupiłem iPhone poza koniecznością dołożenia
    planu z danymi. Dlatego dla mnie, cena abonamentu którą już tak
    czy inaczej płaciłem ze starą Motorolą nie wchodzi w kalkulacje...

    > No chyba ze moglby miec bez telefonu nizszy abonament niz obecnie,
    > albo doplaca 25$ miesiecznie za to ze moze sobie cos poogladac do
    > poduszki, bo poza tym transmisja danych jest mu w zasadzie
    > niepotrzebna :-)
    >
    > Na taryfach ATT sie nie znam, wiec nie wiem czy ma tanszy wybor.

    Nie ma tańszych taryf bez telefonu, typu "sim only".

  • 262. Data: 2011-03-27 12:59:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message

    > Nie mógłbyś w ramach tego "swobodnego" przedłużania dostać
    > normalnego telefonu by sobie móc do Polski wyjechać ???

    Nie, dają tylko jeden telefon w promocyjnej cenie raz na 2 lata.

  • 263. Data: 2011-03-27 13:00:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tylko ze w takim wypadku szukamy smartfona na dwie karty,

    Nie ma takich w USA.

    > lub bez
    > smoka, lub potrafiacego skorzystac z dostepu do sieci przez inny
    > telefon/modem USB lub BT, lub jakiegos kieszonkowego routera
    > GMS->Wifi.

    I dlatego szukam TELEFONU jako wifi hotspot, i do tego jest wątek.

  • 264. Data: 2011-03-27 13:02:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Statystycznie nie ma kompletnie znaczenia czego używają użytkownicy
    > jeśli operator zobowiązał się do świadczenia usługi limitowanej niską
    > ilością przesyłanych danych bo po prostu tyle ma zapewnić

    Tak, masz prawo mieć swoje zdanie, nawet błędne.

  • 265. Data: 2011-03-27 13:03:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ustalmy, że tym kto pisał te brednie o obciążaniu sieci był Pszemol.

    Ustal sobie co chcesz. I tak wszyscy wiedzą że nie masz pojęcia co mówisz.

  • 266. Data: 2011-03-27 13:40:06
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Poniekad.
    > Do korzystania z komorki sie juz przyzwyczail i wymaga i chce za to
    > zaplacic, wiec w tym momencie telefon po znizkowej cenie jest nagroda.

    Po mojemu telefon jest w umowie wiązanej za przyszłe a nie minione
    korzystanie.

> [...]
    > albo doplaca 25$ miesiecznie za to ze moze sobie cos poogladac do
    > poduszki, bo poza tym transmisja danych jest mu w zasadzie

    To akurat nieistotne. Zwykły wybór, to lub tamto.

  • 267. Data: 2011-03-27 13:40:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Mar 2011 12:14:15 +0200, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >
    >Daj spokój. Jak klient chce by kółko skwadracić to warsztat podejmuje się
    >tego lub nie. Problemu prawnego nie ma.

    No widzisz - w Polsce moze nie ma, a w USA moze jest.
    A moze i w Polsce jest, tylko nie masz wujka adwokata, to nie wiesz.

    Lepiej nie kwadracic klientowi kolka i montowac tylko sprawdzone
    czesci.

    J.

  • 268. Data: 2011-03-27 13:40:56
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:iml72a.6n4.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > A masz jakiś wybór faktycznie?

    Na stacji paliw niezależnie od tego czym podjeżdzam place za to samo paliwo
    dokładnie tą samą kwotę, za prąd płace jednostkowo tyle samo czy to za
    komputer czy za pralke... W przypadku internetu 1GB to 1GB niezależnie od
    tego w co włoże kartę sim.

    > Nie moja wina że ty czegoś nie rozumiesz.

    Ty za to tak wiele rozumiesz, że sam tłumaczysz działania operatora które
    mają na celu tylko jedno, wydojenie z Ciebie kasy. Powtórze się ja będę się
    trzymał wersji że nie rozumiem i nie będę na siebie zakładał kagańca w imię
    dobra jakiejś korporacji.

    > Pisałem już o pewnym minimum IQ - może jesteś poniżej minimum?
    > Nie wiem...

    Jak czytam Twoje posty z których wręcz emanuje Twoje przeświadczenie o
    wysokim własnym IQ to tak, zdecydowanie chciałbym być po przeciwnej
    stronie... no i sądzę że faktycznie jest to coś co nas w sporym stopniu
    różni.
    Poza tym mam prośbę, jak będziesz chciał mnie obrazić to napisz to może
    jasno bo mogę jeszcze przegapić ten moment - a tego byśmy chyba nie chcieli
    prawda? :-)

    > Gdyby strategia T-Mobile była lepsza dla konsumenta od strategii AT&T
    > to tak jak pisałem wcześniej, T-Mobile kupowałoby dziś AT&T a nie
    > odwrotnie. Klienci głosują portfelami i ewidentnie wybrali AT&T skoro
    > T-Mobile pada trupem. To samo dotyczy Apple i Nokii - gdyby klienci
    > woleli produkty Nokii to nie byłaby ona w tarapatach finansowych...
    > Mogą Ci się fakty nie podobać ale nie zmienisz tego, że takie są fakty.

    Zanim zaczniesz odpowiadać nie na temat może przeczytaj ze zrozumiem co ktoś
    do Ciebie pisze... Twoja odpowiedź praktycznie w ogóle nie nawiązauje do
    moich słów.

    Pozdr

  • 269. Data: 2011-03-27 13:46:33
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Pewnie by nie mogl, bo to nadal taryfy nie zachecaja, a i standardy
    > rozne.
    >
    > Wiec ja ma potrzebe korzystania z internetu - wozic z notebookiem moze
    > byc niewygodnie i kosztownie, kupowac malego netbooka przydatnego raz
    > do roku na wyjazdzie - troche glupio, wiec smartfon to nieglupi wybor.
    >
    > Tylko ze w takim wypadku szukamy smartfona na dwie karty, lub bez
    > smoka, lub potrafiacego skorzystac z dostepu do sieci przez inny
    > telefon/modem USB lub BT, lub jakiegos kieszonkowego routera
    > GMS->Wifi.

    To właśnie miałem na myśli taki telefon. Raczej bez problemu, ale ... nie
    będzie to iPhone

    > Albo w ogole d* nie zawracamy, tylko placimy ile kaza zaplacic.

    Więc właśnie, jak się uwikłamy w umowę z operatorem to nie mamy swobody
    wyboru poza nim.

  • 270. Data: 2011-03-27 14:07:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

    > Na stacji paliw niezależnie od tego czym podjeżdzam place za
    > to samo paliwo dokładnie tą samą kwotę,

    A nieprawda, bo jak jesteś rolnikiem to masz zniżkę na diesel.

    Podobną zniżkę ma w AT&T klient który nie ma smartfona.