    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Date: Sun, 27 Mar 2011 15:40:56 +0200
    <i...@p...onet.pl> <im2ig6$hj6$1@inews.gazeta.pl>
    <1m9u163znr3m1$.dlg@lepper.institute.com> <im2irh$ibq$1@inews.gazeta.pl>
    <1udklwbd1ko4$.dlg@lepper.institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <b...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <h...@4...com>
    <i...@p...onet.pl> <im73se$vo1$1@news.net.icm.edu.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imkokm$g37$1@news.net.icm.edu.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imkum0$sfm$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <iml1ac$87v$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <iml5fj$q5a$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl>

    *Pszemol* w wiadomości news:iml72a.6n4.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > A masz jakiś wybór faktycznie?

    Na stacji paliw niezależnie od tego czym podjeżdzam place za to samo paliwo
    dokładnie tą samą kwotę, za prąd płace jednostkowo tyle samo czy to za
    komputer czy za pralke... W przypadku internetu 1GB to 1GB niezależnie od
    tego w co włoże kartę sim.

    > Nie moja wina że ty czegoś nie rozumiesz.

    Ty za to tak wiele rozumiesz, że sam tłumaczysz działania operatora które
    mają na celu tylko jedno, wydojenie z Ciebie kasy. Powtórze się ja będę się
    trzymał wersji że nie rozumiem i nie będę na siebie zakładał kagańca w imię
    dobra jakiejś korporacji.

    > Pisałem już o pewnym minimum IQ - może jesteś poniżej minimum?
    > Nie wiem...

    Jak czytam Twoje posty z których wręcz emanuje Twoje przeświadczenie o
    wysokim własnym IQ to tak, zdecydowanie chciałbym być po przeciwnej
    stronie... no i sądzę że faktycznie jest to coś co nas w sporym stopniu
    różni.
    Poza tym mam prośbę, jak będziesz chciał mnie obrazić to napisz to może
    jasno bo mogę jeszcze przegapić ten moment - a tego byśmy chyba nie chcieli
    prawda? :-)

    > Gdyby strategia T-Mobile była lepsza dla konsumenta od strategii AT&T
    > to tak jak pisałem wcześniej, T-Mobile kupowałoby dziś AT&T a nie
    > odwrotnie. Klienci głosują portfelami i ewidentnie wybrali AT&T skoro
    > T-Mobile pada trupem. To samo dotyczy Apple i Nokii - gdyby klienci
    > woleli produkty Nokii to nie byłaby ona w tarapatach finansowych...
    > Mogą Ci się fakty nie podobać ale nie zmienisz tego, że takie są fakty.

    Zanim zaczniesz odpowiadać nie na temat może przeczytaj ze zrozumiem co ktoś
    do Ciebie pisze... Twoja odpowiedź praktycznie w ogóle nie nawiązauje do
    moich słów.

    Pozdr