    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Date: Sun, 27 Mar 2011 07:58:08 -0500

    news:k49uo6l9vvul6tel7fle11gnh60ido33le@4ax.com...

    > Poniekad.
    > Do korzystania z komorki sie juz przyzwyczail i wymaga i chce za to
    > zaplacic, wiec w tym momencie telefon po znizkowej cenie jest nagroda.

    Nieprawda. Moje wcześniejsze 5 lat z AT&T nie miały nic do rzeczy
    w kwestii ceny za iPhone 4. Cena jest identyczna dla mnie jak i dla
    nowego klienta podpisującego nowy kontrakt na 24 miesiące.
    Te 5 lat z AT&T podaję tu tylko dlatego, że z mojego punktu widzenia
    nic się nie zmieniło gdy kupiłem iPhone poza koniecznością dołożenia
    planu z danymi. Dlatego dla mnie, cena abonamentu którą już tak
    czy inaczej płaciłem ze starą Motorolą nie wchodzi w kalkulacje...

    > No chyba ze moglby miec bez telefonu nizszy abonament niz obecnie,
    > albo doplaca 25$ miesiecznie za to ze moze sobie cos poogladac do
    > poduszki, bo poza tym transmisja danych jest mu w zasadzie
    > niepotrzebna :-)
    >
    > Na taryfach ATT sie nie znam, wiec nie wiem czy ma tanszy wybor.

    Nie ma tańszych taryf bez telefonu, typu "sim only".