  • 21. Data: 2010-12-23 11:48:10
    Temat: Re: TelePlay :)
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2010-12-23 09:25, Waldek pisze:

    > Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, tez "zarzadzam" 3 numerami
    > Moze wyczyszczenie cache przegladarki przyniesie efekt ?

    A w ktorym miejscu widzisz wejscie do tej usługi?
    Po zalogowaniu widze standardowy ekranik z 3 numerami i zadnego linku
    ani zakladki do TelePlay.
    Przed chwila przyslali mi smsa, ze przypominaja o wlaczeniu tej uslugi
    wczoraj :) Tylko jak sie do niej dostac?
    Wyczyscilem przegladarke i nadal nic.

  • 22. Data: 2010-12-23 12:10:10
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > Przed chwila przyslali mi smsa, ze przypominaja o wlaczeniu tej uslugi wczoraj
    > :) Tylko jak sie do niej dostac?
    > Wyczyscilem przegladarke i nadal nic.

    Odpal ta strone i zaloguj sie - jesli nie zdziala to problem jest z twoim kompem
    moze cos z flashem
    http://tele.playmobile.pl/portico/

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2010-12-23 12:39:40
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2010-12-23 13:10, Waldek pisze:

    > Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości

    > Odpal ta strone i zaloguj sie - jesli nie zdziala to problem jest z
> [...]
    Stawiam jednak na błąd w Play24 - zgłosiłem już do nich.
    Na różnych przeglądarkach, na czystych profilach, działa wszystko inne
    co na javie i flashu usługi TelePlay nie widzę :)

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2010-12-25 20:53:55
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Piotr M <x...@x...xx> dared to write:
    > Play wymyślił nową (?) rzecz. Z poziomu przeglądarki można dzwonić i
    > odbierać połączenia tak jak ze swojego telefonu, smsy też. Świetne jak
    > ktoś jest np za granicą. Ciekawe jak też będzie to chodzić na
    > smartfonach. Zabieram się za testowanie.
    >
    > Wolałbym aby była do tego aplikacja pod Windowsa, to by było niezłe,
    > (albo aplikacja też na np Androida, WM czy Symbiana :) ), ale z
    > przeglądarki może też ciekawie się zapowiada.
    >
    > Podoba mi się to że Play nie spoczywa na laurach i wprowadza nowe rzeczy.
    >
    > http://tele.playmobile.pl/portico/

    Czy ktoś, kto to uruchomił, miałby ochotę podejrzeć pakiety (wireshark itp.)? Duże
    szanse, że cały ten flash komunikuje się SIP-em.

    Niestety sam nie mogę tego uruchomić - z dalekiej zagranicy nie przechodzą smsy na
    8083 :(

    k.