  • 1. Data: 2010-12-20 11:24:23
    Temat: Samsung B2710 i A2DP :/
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Kupiłem taki gadżet:
    http://www.belkin.com/IWCatProductPage.process?Produ
    ct_Id=508754
    Działa to jako słuchawki stereo BT.
    Samsung je wykrywa, próbuje się połączyć i wywala komunikat
    "błąd połączenia". Usługi oferowane przez Belkina wykrywa
    prawidłowo.
    Z ciekawości sprawdziłem z SE P1i, Nokią E51 i K800i.
    Działa, ale te telefony po próbie połączenia proszą o podanie
    pinu. Wklepanie "0000" załatwia sprawę.
    Samsung nie pyta o pin i dupa, nie łączy.
    Ma ktoś doświadczenia z użyciem Samsunga ze słuchawkami stereo BT i
    parowaniem? A jeśli się da to jak to zrobić?

    --
    Wojtek

  • 2. Data: 2010-12-20 20:15:41
    Temat: Re: Samsung B2710 i A2DP :/
    Od: Marek Sondej <s...@g...com>

    On 20 Gru, 12:24, "Wojtek" <n...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Z ciekawości sprawdziłem z SE P1i, Nokią E51 i K800i.
    > Działa, ale te telefony po próbie połączenia proszą o podanie

    Teoretycznie A2DP posiada, mimo to sprawdź czy podczas korzystania z
    odtwarzacza MP3 jest dostępna opcja "Przełącz na słuchawki stereo"

    Telefon powinien jednak chyba posiadać obsługę "EDR bluetooth"

    http://www.mgsm.pl/pl/slowniczek/b/24/Bluetooth.html
    #DictGoTo

    Pozdrawiam: Marek Sondej

  • 3. Data: 2010-12-20 20:18:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-20 12:24, Wojtek pisze:

    > Ma ktoś doświadczenia z użyciem Samsunga ze słuchawkami stereo BT i
    > parowaniem? A jeśli się da to jak to zrobić?

    Nie znam się, ale po ostatnich przebojach z BT spróbowałabym wyszukać
    najpierw i dodać urządzenie w komputerze. Pozwól sobie na skorzystanie z
    kodu parowania jak Ci takie coś w okienku wyskoczy. Potem jak telefon
    się "zaświeci" i pokaże okno do wpisania tego kodu to go szybko wpisz.
    Zapisz sobie na kartce ten kod, przyda się jak zapomnisz. Potem telefon
    już o kod nie będzie pytał.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-12-20 20:23:31
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    animka wrote:

    > ..spróbowałabym
    > wyszukać najpierw i dodać urządzenie w komputerze.

    Ale gdzie w opisanym zestawie jest miejsce na komputer?
    Jest telefon i odbiornik BT. :/

> [...]
    > wpisania tego kodu to go szybko wpisz. Zapisz sobie na kartce ten
    > kod, przyda się jak zapomnisz. Potem telefon już o kod nie będzie

    Czy Ty w ogóle przeczytałaś o co pytałem?

    --
    Wojtek

  • 5. Data: 2010-12-20 20:28:28
    Od: Marek Sondej <s...@g...com>

  • 6. Data: 2010-12-20 20:33:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-20 21:23, Wojtek pisze:
    > Ale gdzie w opisanym zestawie jest miejsce na komputer?
    > Jest telefon i odbiornik BT. :/

    A odbiornika w komputerze nie masz?

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-12-20 20:33:40
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Marek Sondej wrote:

    > Teoretycznie A2DP posiada, mimo to sprawdź czy podczas korzystania z
    > odtwarzacza MP3 jest dostępna opcja "Przełącz na słuchawki stereo"
    >
    > Telefon powinien jednak chyba posiadać obsługę "EDR bluetooth"

    Hmmm, ma BT v 2.1, tak przynajmniej zeznaje Samsung na www.
    Co do EDR to Samsung milczy ale starszy model B2700 (BT v2.0)
    obsługiwał zestawy słuchawkowe stereo BT.
    Napisałem do Samsunga, pewnie się wymigają bo gadżet nie ich produkcji
    :/ ale co tam, spróbuję ;)

    --
    Wojtek

  • 8. Data: 2010-12-20 21:57:10
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    animka wrote:

    > A odbiornika w komputerze nie masz?

    Jakim komputerze???

    BT kabel RCA
    Tu jest Telefon --> Belkin A10 ---------> wzmacniacz audio

    Gdzie Ty masz tu komputer????

    --
    Wojtek

  • 9. Data: 2010-12-20 23:52:52
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-20 22:57, Wojtek pisze:

    > Jakim komputerze???
    >
    > BT kabel RCA
    > Tu jest Telefon --> Belkin A10 ---------> wzmacniacz audio
    >
    > Gdzie Ty masz tu komputer????

    A z komputera+telefon nie korzystasz?

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-12-21 13:20:30
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    animka wrote:

    > A z komputera+telefon nie korzystasz?

    Nie. No i niby po co miałbym korzystać i co to ma wspólnego z moim
    problemem?

    --
    Wojtek