  • 11. Data: 2010-12-22 09:20:31
    Temat: Re: TelePlay :)
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    Dnia 21-12-2010 o 21:40:47 animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):
    > Jak wysyłam z orange online sms-a z pliterkami to i tak dochodzi bez
    > pliterek.

    Zależy od ustawień telefonu, z którego wysyłasz.

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 12. Data: 2010-12-22 10:32:41
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Dokładnie ;)

    Najtańszy voip na rynku w Europie z połączeniami do sieci komórkowej w
    Europie. Nieprawdaż ?

  • 13. Data: 2010-12-22 10:40:30
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Wojciech "Spook" Sura wystukał, co następuje:

    > Zależy od ustawień telefonu, z którego wysyłasz.

    Jak może zależeć od telefonu skoro wysyła ze strony?! O_x

    (a play też wycina pliterki w smsach wysyłanych z ich bramki...)

  • 14. Data: 2010-12-22 12:24:33
    Od: dwr <d...@g...pl>

    W dniu 2010-12-21 08:12, Piotr M pisze:
    > Play wymyślił nową (?) rzecz. Z poziomu przeglądarki można dzwonić i
    > odbierać połączenia tak jak ze swojego telefonu, smsy też. Świetne jak
    > ktoś jest np za granicą. Ciekawe jak też będzie to chodzić na
    > smartfonach. Zabieram się za testowanie.
    >
    > Wolałbym aby była do tego aplikacja pod Windowsa, to by było niezłe,
    > (albo aplikacja też na np Androida, WM czy Symbiana :) ), ale z
    > przeglądarki może też ciekawie się zapowiada.
    >
    > Podoba mi się to że Play nie spoczywa na laurach i wprowadza nowe rzeczy.
    >
    > http://tele.playmobile.pl/portico/

    Nie wiem czy jestem ślepy czy co...
    Wchodzę na linka, loguję się i nie ma tej usługi.
    Mam standardowy ekran zarządzania numerami.
    I ani słowa o tej usłudze.
    Pomocy :)

  • 15. Data: 2010-12-22 13:45:58
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy jestem ślepy czy co...
    > Wchodzę na linka, loguję się i nie ma tej usługi.
    > Mam standardowy ekran zarządzania numerami.
    > I ani słowa o tej usłudze.
    > Pomocy :)

    a wyslales SMS-a aktywujacego ?

  • 16. Data: 2010-12-22 13:56:06
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2010-12-22 14:45, Waldek pisze:

    > Użytkownik "dwr" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > a wyslales SMS-a aktywujacego ?

    Tak i dostałem odpowiedź, że uruchomiona.
    Po zalogowaniu nie widze nic nowego :(

  • 17. Data: 2010-12-22 14:13:03
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości

    > [...]
    >>
    > Tak i dostałem odpowiedź, że uruchomiona.
    > Po zalogowaniu nie widze nic nowego :(

    Coz - to odpowiem ci typowo jak admin
    - a u mnie dziala ;)

  • 18. Data: 2010-12-22 14:29:54
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2010-12-22 15:13, Waldek pisze:

    > Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości

    > Coz - to odpowiem ci typowo jak admin
    > - a u mnie dziala ;)
    Dziekuje-przyjmuje na słowo ;)

    Być może znaczenie ma to, że po otwarciu Play24 mam Zarządzanie numerami
    - kilka numerów na jednym koncie abonenckim.
    Wywale jeden numer do innego konta i się okaże.
    Testy to testy ma prawo coś nie działać.

  • 19. Data: 2010-12-22 22:48:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-22 10:20, Wojciech "Spook" Sura pisze:

    > Zależy od ustawień telefonu, z którego wysyłasz.

    Na stronie orange od razu, samo się przestawia na bez ogonków.

    --
    animka

  • 20. Data: 2010-12-23 08:25:16
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > Być może znaczenie ma to, że po otwarciu Play24 mam Zarządzanie numerami -
    > kilka numerów na jednym koncie abonenckim.

    Nie, tez "zarzadzam" 3 numerami
    Moze wyczyszczenie cache przegladarki przyniesie efekt ?