eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTechnika jazdy samochodem osobowymRe: Technika jazdy samochodem osobowym
  • Data: 2012-01-17 17:19:48
    Temat: Re: Technika jazdy samochodem osobowym
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    Dnia Fri, 13 Jan 2012 02:22:44 +0100, J.F. napisał(a):
    >> Ale przepustnica zamykala doplyw oleju (i benzyny). A przynajmniej
    >> mocno go
    >> ograniczala. Po to wlasnie to "wolne kolo" bylo - zeby nie hamowac
    >> silnikiem bez potrzeby.

    >No, ale ogolnie czasem sie hamowalo. Bylo to mnalo skuteczne, ale
    >hamulce,
    >np. w takim trabancie, tez mialy raczej niewielka skutecznosc :)
    >Skoro "w epoce" byly takie zalecenia, to ja bym na wiare przyjal, ze
    >czasem
    >mozna.

    W tym przypadku to raczej "trzeba". Zjezdzasz z porzadnej gory, to
    musisz hamowac silnikiem, bo inaczej na drzewie skonczysz :-)
    I po to ta wajcha byla - zeby w razie potrzeby dalo sie hamowac, a
    normalnie nie nadwerezac silnika ... ktory zreszta nie mial wielkiej
    zywotnosci, bo cos mi chodzi po glowie ze szlif walu to co jakies
    60kkm.

    >W koncu wiekszosc obecnych kierowcow w zyciu nie prowadzila dwusuwa
    >("dwutakta", jak to sie drzewiej mawialo :)).

    Poza ta wajcha to normalnie sie jezdzilo, zadnych roznic w zasadzie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: