    From: "Jan" <k...@p...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Te małe bidne chińskie łapki..
    Date: Sun, 21 Jun 2015 10:19:21 +0200

    > Co do jakosci tej analogowki sie nie wypowiem, TTL dzialaly poprawnie.

    Byłem serwisantem jednostki centralnej Odra 1305. Dostaliśmy funk nówkę. Jak
    się coś zepsuło, diagnozowałem pakiet, wyciągałem i wycinałem w ciemno TTLe
    produkcji sowieckiej. Wkładałem polskie. Jak nie działało, to NRDowskie a
    potem czeskie. I wtedy już musiało działać. I niezawodność rosła. Po
    wymianie badziewia JC się już nie psuła.

    > O ile pamietam, to dawniej fizyka startowala w 6 klasie. Teraz
    podstawowka ma 6 klas.

    Dzisiaj w programie edukacji jest 160 godzin fizyki, chemii i biologii a 860
    godzin indoktrynacji religijnej. Więc społeczeństwo będzie religijnie
    zindoktrynowane ale czy mądre? Wątpię.
    "Takie będą rzeczypospolite jakie będzie młodzieży chowanie".