  • Data: 2015-06-23 11:01:09
    Temat: Re: Te małe bidne chińskie łapki..
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ghost napisał:
    > Sprawa jest trywialna. Skoro prawie cala elektronika idzie z chin, to
    > silą rzeczy prawie cały chłam na rynku ma chińskie pochodzenie. Nie dla
    > wszystkich to jest czytelne.
    >
    > To podobnie jakby narzekać, że wśród wszystkich polskich rządów, polski
    > rząd jest najgorszy.

    I w drugą stronę - skoro prawie cała elektronika pochodzi z Chin, to
    jednocześnie prawie cała PORZĄDNA elektronika też jest z Chin :-) Takie
    tam logiczne gry słowne.
    Bynajmniej nie mam na myśli tylko porządnej produkcji na zamówienie z
    Europy, czy Ameryki, pod znanymi markami. Nauczyli się a teraz oferują
    własne rozwiązania. Choćby Huawei. Już nie wstydzą się swoich nazw, nie
    tworzą brzmiących bardziej po angielsku.