  • 1. Data: 2013-03-29 20:18:43
    Temat: Tatry Zachodnie - galeria
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Cześć Wszystkim,
    w chwili wolnej od świątecznego obżarstwa zapraszam do galerii z Tatr
    Zachodnich:

    http://www.tomaszworek.com/galeria-tatry_zachodnie--
    pl-28.html

    Temat oklepany i pewnie "to wszystko już było wiele razy" ale może
    jednak cos tam ciekawego się znajdzie. Zachęcam równiez do wyrzucenia
    tutaj wszelkich wad jakie tylko znajdziecie.

    Galeria raczej duża, ale nie byłem w stanie jej bardziej ograniczyć,
    ech....

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 2. Data: 2013-03-30 05:52:18
    Temat: Re: Tatry Zachodnie - galeria
    Od: <4...@g...de>

    Ja mam Tatry Zachodnie w mojejej nidomytej piździe
    Mnie intresuje jakie modele spełniają łącznie następujące warunki:

    - Nikon
    - kompakt
    - zapis RAW
    - wbudowany GPS

    Czarek

  • 3. Data: 2013-03-30 06:23:29
    Od: work <g...@w...pl>

    ?????????????????

  • 4. Data: 2013-03-30 14:53:37
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    > Ja mam Tatry Zachodnie w mojejej nidomytej piździe
    > Mnie intresuje jakie modele spełniają łącznie następujące warunki:

> [...]

    Chyba ktoś znowu dopełnia miary swojej frustracji podszywając się
    pod kogoś innego.

    Nawet nie wyobrażam sobie, jak wielka musi być ta frustracja (czy to
    już skraj samobójstwa?), żeby napędzać takie działanie, więc pewnie
    niedługo i mnie to spotka, ale jestem dość łatwy do odróżnienia. ;)

    Czy jest jeszcze jakaś wyższa forma przyznania się do własnej porażki?

    [mr.]

  • 5. Data: 2013-03-30 15:16:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-30 14:53, Mariusz [mr.] pisze:
    > Czy jest jeszcze jakaś wyższa forma przyznania się do własnej porażki?

    W przeciwieństwie do tak zwanego idioty forumowego (usenetowego), który
    to epitet, jako argument, często pada wobec ludzi może i mało
    rozgarniętych, lecz spełniających podstawowe normy bycia nie-idiotą, ten
    tu to po prostu idiota niemetaforyczny. Wprost i bezpośrednio.
    Na marginesie, nic z tego nie zrozumie, ale i tak za chwilę pojawią się
    ruiny zdań podpisane moim pseudonimem, choć wysłane z Outlooka :)

    --
    pozdrawia Adam
    /strzeż się banków - dorwą cię i zrobią z ciebie vipa!/

  • 6. Data: 2013-03-30 15:19:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-29 20:18, Tomasz Worek pisze:
    > Temat oklepany i pewnie "to wszystko już było wiele razy" ale może
    > jednak cos tam ciekawego się znajdzie. Zachęcam równiez do wyrzucenia
    > tutaj wszelkich wad jakie tylko znajdziecie.

    Oklepane, ale zawsze miło popatrzyć :)

    --
    pozdrawia Adam
    /umiera się tylko raz/

  • 7. Data: 2013-03-30 15:59:34
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-03-30 15:16, Janko Muzykant pisze:
    > ten
    > tu to po prostu idiota niemetaforyczny. Wprost i bezpośrednio.

    Kiedy wypowiedź takiego idioty przeczyta ktoś o podobnym ilorazie
    inteligencji, natychmiast odczuwa nieodpartą potrzebę ustosunkowania się
    do niej. Najczęściej z obszernymi cytatami. :(
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 8. Data: 2013-03-30 17:28:05
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 30 Mar, 15:19, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Oklepane, ale zawsze miło popatrzyć :)
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:http://as.elte-s.comwww.facebook.com/smialekadam
    > /umiera się tylko raz/

    Dzięki, już się zacząłem zastanawiać, czy wysłałem posta na dobrą
    grupę ;)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 9. Data: 2013-03-31 21:05:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Worek wrote:
> [...]
    > tutaj wszelkich wad jakie tylko znajdziecie.
    >
    > Galeria raczej duża, ale nie byłem w stanie jej bardziej ograniczyć,

    w sumie banał ale jaki miły do oglądania :)

  • 10. Data: 2013-04-02 08:27:27
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2013-03-31 21:05, Marek Dyjor pisze:

    > w sumie banał ale jaki miły do oglądania :)

    Podpisuję się pod tym zdaniem :)

    --
    bans