  • 11. Data: 2013-04-02 11:27:43
    Temat: Re: Tatry Zachodnie - galeria
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 2 Kwi, 08:27, bans <g...@o...pl> wrote:

    > Podpisuję się pod tym zdaniem :)
    >
    > --
    > bans

    Chmmm.... wygląda na to, że tym razem zrobiłem naprawdę dobre
    zdjęcia :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 12. Data: 2013-04-02 11:46:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Worek wrote:

    > Chmmm.... wygląda na to, że tym razem zrobiłem naprawdę dobre
    > zdjęcia :)

    eee tam...

    góry to samograj :)

    trzeba sie postarać żeby spieprzyć :) jak sie ma pogodę, oko i rekę to
    zawsze wychodzą fajnie. :)

    Większym wyzwaniem jest zrobić ładne zdjecia przy takiej pogodzie jaką lubi
    Janko