  • 61. Data: 2010-01-27 00:13:44
    Temat: Re: Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Jan 2010 09:02:15 +0100, Wojtekk wrote:
> [...]

    Opary benzyny ?

    >Do tego można jeszcze dołożyć fakt, że benzyna paruje na tyle wolno w porównaniu
    >z wydajnością nawet słabej wentylacji, że raczej są minimalne szanse na
    >powstanie mieszanki wybuchowej.

    Benzyna wcale tak wolno nie paruje.
    Mam tylko watpliwosci co do wybuchowych wlasciwosci - byc moze wybuch
    bedzie slaby. W koncu cylindry i tloki wytrzymuja.

    J.

  • 62. Data: 2010-01-27 00:22:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 19:37:37 -0000, go! napisał(a):

    > Na Bialorusi tez przestrzegaja przepisow.. Czy to znaczy ze ludziom tam sie
    > zyje lepiej? Latwiej? Wygodniej?

    Wybacz, ale jakoś dziwi mnie fakt, że ktoś drze japę dlatego, że pracownik
    stacji sumiennie podchodzi do swojej pracy.
    Chciałbyś, żeby domy tez były budowane z olewanie prawa budowlanego?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 63. Data: 2010-01-27 10:26:03
    Temat: Re: Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść=?ISO-8859-2?Q?=2E?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    teste wrote:

    > Za 9 klocków, to niejeden fan PB plujący na LPG kupuje samochód.

    Łał, niesamowite, za 9 klocków.

    Nono, krezus się nam objawił.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 64. Data: 2010-01-27 10:53:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > Rozumiem, że dla Ciebie wizyta na stacji benzynowej jest zaskoczeniem :) ?
    >
    > Jak jadę gdzieś dalej, *z rodziną*, to postój raz na 3-4h to samo dobro -

    Ja po prostu robię postoje najczęściej w miejscach, które dobrze znam,
    gdzie wiem, że można dobrze zjeść, w miłym otoczeniu, skorzystać z toalet
    mających nienaganne warunki sanitarne itd.
    Natomiast na stacjach - tankuję.
    Zatem jeśli uda się nie wysiadać z auta, nie stać w kolejce (nie wspominam
    nawet o wyjmowaniu na mrozie dziecka z auta!) i załatwić wszystko przez
    uchyloną szybę w 3 minuty, to jest poważna zaleta. Te warunki spełniają
    wyłącznie małe stacje LPG.

  • 65. Data: 2010-01-27 11:18:14
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Znaczy dlatego, że przestrzegają przepisów?

    Nie - dlatego że gdzie indziej jest wygodniej, to chyba oczywiste.

    Niespecjalnie mnie interesuje, z czego wynikają różnice: regulaminów, widzimisię
    itd...

  • 66. Data: 2010-01-27 11:27:05
    Temat: Re: Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiš?ć.
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    > On Tue, 26 Jan 2010 09:02:15 +0100, Wojtekk wrote:
    >
    > Benzyna wcale tak wolno nie paruje.
    No tak, ale mimo wszystko wolniej niż LPG.

    > Mam tylko watpliwosci co do wybuchowych wlasciwosci - byc moze wybuch
    > bedzie slaby. W koncu cylindry i tloki wytrzymuja.
    W cylindrach jest mała dawka i detonacja jest ograniczona przez LO.
    W otwartej przestrzeni to raczej będzie spalanie. Wybuch jest związany z dużym
    ciśnieniem.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 67. Data: 2010-01-27 16:44:21
    Od: "go!" <g...@g...us>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Wybacz, ale jakoś dziwi mnie fakt, że ktoś drze japę dlatego, że pracownik
    > stacji sumiennie podchodzi do swojej pracy.
    Fakt, ze to nie wina pracownika, ale przepis z wysiadaniem pozostaje
    bezsensownym
    > Chciałbyś, żeby domy tez były budowane z olewanie prawa budowlanego?
    To b. zly przyklad

  • 68. Data: 2010-01-27 23:11:08
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Musiałeś podpaść czymś Panu z obsługi (może np. dwa razy nadusiłeś na
    dzwonek i go tym zdenerwowałeś?) :)
    A tak na poważnie, to takie są przepisy (nie tylko na Shellu) i tego nie
    zmienisz. Jest to przepis martwy, ale jest i zawsze obsługa Cię może o
    to poprosić. Z tego co wiem, to nie jest to wymysł Shella, tylko jest to
    jakoś nakazane odgórnie.

    pozdr.
    Stebi

  • 69. Data: 2010-01-29 00:34:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 27 Jan 2010 11:18:14 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Niespecjalnie mnie interesuje, z czego wynikają różnice: regulaminów, widzimisię
    itd...

    Z olewania przepisów. Te są jednakowe dla wszystkich.

  • 70. Data: 2010-01-29 12:24:53
    Od: Toworek <T...@0...com>

    W dniu 2010-01-25 19:11, teste pisze:

    > Żebyś nie pchał się z petem do korka wlewu.

    > Aby podczas wypadku nie wyp### kilka bloków lub domów w powietrze.

    > Skąd wiesz, że szmelc ?

    bo on ma nówkę sztukę igłę prosto ze szrotu pod frankfurtem, "w dizlu" i "w kombi",
    jedynie słuszne auto.