  • Data: 2010-01-27 09:46:52
    Temat: Re: Tankowanie LPG w dniu wczorajszym ;)
    Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie zamarzał ...

    Sam przez pewien czas na BLOSie odpalałem od razu na LPG i nawet w
    największe mrozy problemu nie było.
    Samochód odpalał mi lepiej na LPG niż na benzynie (Nubira).

    Ustawianie wysokiej temperatury przełączania na gaz jest spowodowane
    bardzo czułymi na niskie temperatury wtryskami oraz "ochroną"
    reduktora przez zbyt szybkim zużyciem ...

    Tyle że przy cenach reduktorów (od 120zł) , taniej wyjdzie co kilka
    lat wymieniać reduktor niż bez sensu spalać na ogrzanie benzynę ...