  • Data: 2010-01-28 12:44:42
    Temat: Re: Tankowanie LPG w dniu wczorajszym ;)
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:op.u63eyzklpq3u2r@mobilekone...

    > Może i tak, ale dystrybutor już nie.

    Dziwne ...
    Widocznie tu gdzie tankowałem przy temperaturze poniżej -20stC muszą mieć
    jakieś specjalne dystrybutory.
    Co zaś się tyczy Twojej wypowiedzi na temat tankowania przy tak niskich
    temperaturach to podyktowane jest to tylko i wyłącznię problemami z obsługą,
    która musiała by stać cały dzień przy dystrybutorze. Niestety jakoś nikt nie
    chce zezwolić na samodzielne tankowanie gazu.