  • 121. Data: 2022-10-17 22:12:23
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.10.2022 o 19:56, J.F pisze:

    > Kiedys tak wlasnie bylo - automat potrafil mocno wydluzyc czasy
    > przyspieszen.

    No kiedyś tak było, ale chyba mówimy o nowym samochodzie.

    > A potem jakies lepsze automaty, albo lepsze komputery ... i to chyba
    > jeszcze przed erą DSG ...

    Przyspieszenie 0..100km/h:
    - 200-konny elektryczny Chevrolet Bolt - 6,8 sek
    - 300-konny RS z DSG - 6,3 sek

    I teraz Shrek mówi, że nie musi kupować automatycznej skrzyni by taniej
    było niż elektryk. To może niech jeszcze siedzeń nie kupuje. Mniejszy bak.

    > Ale chyba nie wszystkie.

    Weź poszukaj.

  • 122. Data: 2022-10-17 22:19:07
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.10.2022 o 20:20, Shrek pisze:

    > Ale mi nawet nie chodzi o osiągi. Mój obecny wózek zjada starszego, ale
    > więcej frajdy z jazdy miałem starym, bo był w manualu. Po prostu to
    > lubię i automat jest dla mnie wadą. Wiem - jestem wyjątkiem.
    >
    > Coś jak wole jeździć chopperem choć maxiskuter teoretycznie lepszy pod
    > każdym względem. No ale...

    Ale czy ja mówię, że nie możesz. Natomiast argumentowanie, że można nie
    wydać na skrzynię automatyczną "by było tak tanio jak elektryk" nie ma
    sensu.

  • 123. Data: 2022-10-18 06:09:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Ale chyba nie wszystkie.

    No takich 10 razy droższych nie pobiją.....
    Ale oprócz tego, to raczej reguła.

  • 124. Data: 2022-10-18 06:33:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2022 o 22:12, ii pisze:

> [...]
    > - 300-konny RS z DSG - 6,3 sek
    >
    > I teraz Shrek mówi, że nie musi kupować automatycznej skrzyni by taniej

    Szrek nie pisze, że nie kupuje automata, żeby było taniej. Szrejk kupił
    autamata i teraz żałuje, bo szrek nie lubi automatów tak po prostu -
    uważa że odbierają frajdę z jazdy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 125. Data: 2022-10-18 06:37:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2022 o 22:19, ii pisze:

    > Ale czy ja mówię, że nie możesz. Natomiast argumentowanie, że można nie
    > wydać na skrzynię automatyczną "by było tak tanio jak elektryk" nie ma
    > sensu.

    Nic nie pisałem o "niewydawaniu". Po prostu nie lubię automatów i już (a
    jeżdziłem naprawdę różnymi. Myślę, że porównanie motocykl>skuter dość
    dobrze oddaje moje odczucia.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2022-10-18 11:08:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Oct 2022 22:12:23 +0200, ii wrote:

    > No kiedyś tak było, ale chyba mówimy o nowym samochodzie.

    Samochod nowy, a skrzynia moze stara :-)

> [...]
    > było niż elektryk. To może niech jeszcze siedzeń nie kupuje. Mniejszy bak.

    Ale w czym problem?
    Nie stoje w korkach, to mi na automacie nie zalezy.
    Hamowac potrafie, to mi na ABS nie zalezy.
    Poslizgow sie boje, to za ESP chetnie zaplace.
    Elekryczny hamulec reczny jest do d* :-)

    Itd, etc. Konfiguruje pod siebie auto spalinowe, patrze na cene,
    potem patrze na cene podobnego elektryka.
    A nie podniecam sie, ze za drobne 200 tys wiecej nie bede musial
    zmieniac biegow i bede mial automatycznego kierowce, ktorego lepiej
    nie uzywac ...

    > Weź poszukaj.

    Moze bysmy jakos ograniczyli liczbe modeli ...

    J.

  • 127. Data: 2022-10-18 11:32:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-10-2022 o 11:08, J.F pisze:

    > Ale w czym problem?
    > Nie stoje w korkach, to mi na automacie nie zalezy.
    > Hamowac potrafie, to mi na ABS nie zalezy.

    W myśl tej samej zasady, skrzynka po jabłkach zamiast foteli też wystarczy.

    > Poslizgow sie boje, to za ESP chetnie zaplace.
    > Elekryczny hamulec reczny jest do d* :-)
    >
    > Itd, etc. Konfiguruje pod siebie auto spalinowe, patrze na cene,
    > potem patrze na cene podobnego elektryka.

    A knyf polega na tym, że robić odwrotnie.
    I od razu wychodzi że to żadna oszczędność.

    > Moze bysmy jakos ograniczyli liczbe modeli ...

    Ogranicz, byle byś coś zrobił ZANIM zaczniesz cokolwiek pisać i negować.

  • 128. Data: 2022-10-18 11:55:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Oct 2022 11:32:50 +0200, Cavallino wrote:

    > W myśl tej samej zasady, skrzynka po jabłkach zamiast foteli też wystarczy.

    Nie. Fotel ma byc wygodny. Nie wymagam skóry, moze nawet nie chce.
    Wymagam klimy, ale szyberdach jest zbedny.
    Itp.

    Podgrzewanie fotela ... no, nawet fajne bylo. Ale jak ma kosztowac
    kilometry zasiegu, to chyba nie chce :-(

    Rozkladane fotele ... bardzo chetnie, ale w moich ostatnich
    samochodach sie chyba tak nie rozkladaly, zeby spac sie dalo.
    A w elektryku by sie chyba przydalo ... na ładowarkach :-)
    Pod warunkiem, ze nie planuje dlugich tras z dziecmi,
    bo sie wtedy i tak nie zmiescimy :-)

    Wiec na pewno nie bede sie podniecal - o, elektryk, ilez fajnego
    wyposazenia on ma, ktore wcale mi nie jest potrzebne :-)

    > A knyf polega na tym, że robić odwrotnie.
    > I od razu wychodzi że to żadna oszczędność.

    Placic za rzeczy malo przydatne?
    Gratuluje zarobkow :-)

    > Ogranicz, byle byś coś zrobił ZANIM zaczniesz cokolwiek pisać i negować.

    To zaproponujcie cos, wy sie znacie na elektrykach, ja chwilowo
    czekam, az sie sytuacja wyklaruje :-)

    I sie klaruje ze pojazdy jakby coraz tansze (ale inflacja), ladowarek
    przybywa, a prad coraz drozszy. ON tez drogi, benzyna droga - czas
    na hybryde z LPG ? :-)

    J.

  • 129. Data: 2022-10-18 12:01:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-10-2022 o 11:55, J.F pisze:

    > Nie. Fotel ma byc wygodny. Nie wymagam

    Ale czy ktoś pisałe o aucie tylko pod Twoje wymagania?

    > Placic za rzeczy malo przydatne?

    Nie - porównywać porównywalne.

    > To zaproponujcie cos,

    Nadal nie rozumiesz - to Ty masz popracować.

    > I sie klaruje ze pojazdy jakby coraz tansze (ale inflacja), ladowarek
    > przybywa, a prad coraz drozszy. ON tez drogi, benzyna droga - czas
    > na hybryde z LPG ? :-)

    Szkoda że sprzedałem....

  • 130. Data: 2022-10-18 15:14:43
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.10.2022 o 06:33, Shrek pisze:

    > Szrek nie pisze, że nie kupuje automata, żeby było taniej. Szrejk kupił
    > autamata i teraz żałuje, bo szrek nie lubi automatów tak po prostu -
    > uważa że odbierają frajdę z jazdy.

    A ja to myślę, że nie ma nic przyjemniejszego od smagnięcia konia batem :-)