  • Data: 2022-10-26 11:04:27
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Oct 2022 10:00:00 +0200, Cavallino wrote:

    > Nie było takiego wymagania.

    > Również nie było.
    > Było inne - ma dobrze jeździć na prądzie po mieście.
    > Niestety, pierwsze hybrydy które tak umiały kosztowały więcej niż bev.
    > Dużo więcej, tak z 30%.

    > Już z tego wątku wiesz, że to nieprawda.

    > Co sprzedałem i z jaką przyjemnością?

    A ile tych samochodow miales? Chyba juz ze trzy ...

    > Nie wiem czy np. jak wchodziła Kona to się dało w ogóle.

    A co to - Kona to jedyny model na swiecie ? :-P

    > Później i owszem, ale dopłata 20 ty za taki gadżet mijała się z celem.

    > Na to wygląda.
    > A już z samej konstrukcji jest dużo lepiej wyposażony.

    Z samej konstrucji, to skoro ma odzysk energii przy hamowaniu,
    to ma komputerowe sterowanie hamulcami. Ale wiecej z tego nie wynika.
    Z kolei od czasow ESP spaliniaki tez mają komputerowe sterowanie
    hamulcami ..

    > Obstawiam że dużo mniej.

    W hurcie pewnie mniej, ale to ciagle detal moze byc :-)

    A jednak ryzyko grozi ...

    J.