  • 11. Data: 2014-12-05 00:55:15
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-12-04 o 20:56, user pisze:
    > Z tanich do 300 zł polecam coś z Windows.. jaki nie kupisz będzie
    > działać zadziwiająco płynnie, smartfony z Androidem i 512Mb Ram unikaj
    > jak ognia.
    Do Windows jakoś nie jestem przekonany, a co do 512MB RAM słuszna uwaga
    - miałem kiedyś tablet o tej wielkości RAM, oddałem dzieciakowi i
    przestał się do mnie odzywać ;-)

    Maciek

  • 12. Data: 2014-12-05 00:58:07
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "astro" wydumał(a) w wiadomości ID news:m5qq4i$q31$1@node2.news.atman.pl
    > W Biedronce sprzedawane sa (byly?) Myphone Q-Smart za 349zl. 4.5 cala z
    > rozdzielczoscia 854 x 480 px, MediaTek 4 x 1.3 GHz, 1GB RAM, Android 4.4.
    > www.spidersweb.pl/2014/12/myphone-fun-3-q-smart-rece
    nzja-opinie.html
    > www.biedronka.pl/pl/product,id,3921,name,smartphone-
    myphone-q-smart-starter-tu-bied
    > ronka
    > www.produkty-z-bdr.blogspot.com/2014/12/smartphone-m
    yphone-q-smart-z-biedronki.html
    > Wczesniej myPhone Luna za 600zl.
    > www.spidersweb.pl/2014/10/myphone-luna-recenzja.html
    > Kolega przez rok korzystal z Kruger&Matz MOVE, ale podobno ten model ma
    > bardzo krucha szybke na LCD (pewnie podobny problem dotyczy wiekszosci
    > tanich telefonow, z Biedronkowym myPhone na czele) ;-) Do czasu polamania
    > byl z niego raczej zadowolony.
    > Pomimo ulomnosci tanich Androidow wybralbym jednak telefon wlasnie z tym
    > systemem. Zapewnia on o wiele wieksza baze oprogramowania, szczegolnie
    > "nowosci wydawniczych".

    ...ja też szukam czegoś taniego ale wybór padł na...overmaxa [teraz] Może dlatego
    że mieszkam w Poznaniu i na miejscu mam serwis, który załatwia to nawet "na
    poczekaniu" (tablet). Rok temu, zanabyłem jakiś model telefonu (nie pamiętam)dla
    dziecka w kwocie 300zł i działa bezawaryjnie do dziś. Ładny designe i sądząc z
    tego co się zmienia co...DWA LATA (technologicznie) nie sądzę aby trzymać go
    dłużej niż 3 lata, tym bardziej że wszelakie baterie nie wytrzymują takiego
    użycia a koszt zakupu nowej baterii przy 3 letnim telefonie raczej mija się z
    celem.
    http://overmania.pl/pl/c/SMARTFONY/146

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 13. Data: 2014-12-05 08:17:49
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 05 Dec 2014 00:53:49 +0100, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    >Wygląda fajnie. Można go kupić trochę taniej czyli za około 420zł. Czy
    >to prawda, że ma niewymienną baterię? Może jestem tradycjonalistą, ale
    >wydaje mi się, że telefon powinien jednak mieć baterię wymienialną w
    >prosty sposób :-)

    Tak jest niewymienialna bateria, znaczy samemu nie wymienisz, ale
    serwis motoroli jest w stanie to zrobić jakby co.
    W sumie ja bym się tą baterią zbytnio nie przejmował, uważam że 2-3
    lata dla telefonu z androidem to max, bo wszystko idzie do przodu,
    podwyższane są parametry, wszystko tak jak kiedyś z komputerami pc się
    działo.
    Myślę że 3 lata bateria spokojnie wytrzyma.
    Co do ceny wiem że część tych teli na aukcjach była/jest z tesco uk,
    cena była niższa ale gwarancji i tak nie ma, choćby sprzedawca się
    zarzekał że tel ma gwarancję.
    Więc chyba lepiej zapłacić te 50zł więcej w sklepie i mieć tą
    gwarancję niż jej nie mieć.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-12-05 08:48:12
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-12-04 20:31, Maciek pisze:
    > Witam
    >
    > Myślę, że część firm zorientowała się już, że nie każdego szarego
    > obywatela stać na iPhona i stąd chyba wysyp tanich smartfonów. Niestety
    > nie bardzo jestem w stanie ocenić, czy tego typu sprzęt jest wart swojej
    > ceny. Czy możecie polecić coś do 300zł np. z Androidem na pokładzie, co
    > pozwala gdzieś zadzwonić, pobawić się kilkoma aplikacjami, a przy okazji
    > nie będzie odstraszało na tyle, że po wyjęciu w autobusie wszyscy
    > współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem? Dobrze jakby nie lubiło spędzać
    > całego życia w serwisie.

    Jak nie szukasz nówki to ja bym poszukał na twoim miejscu używanego
    SGS2-3 (nie wiem jaki ekran potrzebny).

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2014-12-05 10:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik user b...@d...com ...

    > Z tanich do 300 zł polecam coś z Windows.. jaki nie kupisz będzie
    > działać zadziwiająco płynnie, smartfony z Androidem i 512Mb Ram unikaj
    > jak ognia.

    Uwazaj na takie rady.
    Kupiłem jakis czas temu nokie lumie z windowsem i okazało się, ze na tym
    telefonie nie da sie uruchomić skype...

  • 16. Data: 2014-12-05 11:36:27
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    http://tinyurl.com/kshwmjs

    --
    @foe_pl

  • 17. Data: 2014-12-05 11:53:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:XnsA3FA69BB4F8C9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Uwazaj na takie rady.
    > Kupiłem jakis czas temu nokie lumie z windowsem i okazało się, ze na tym
    > telefonie nie da sie uruchomić skype...

    Może ma sprawne uszy i nie musi "czytać z ust" podczas rozmowy :)

    --
    marfi

  • 18. Data: 2014-12-05 11:56:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..

    > Uwazaj na takie rady.
    > Kupiłem jakis czas temu nokie lumie z windowsem i okazało się,
    > ze na tym telefonie nie da sie uruchomić skype...

    A z jakiego powodu? Nie było aplikacji Skype pod Windows phone?
    Trochę to dziwne, bo Skype teraz własnością Microsoftu...

  • 19. Data: 2014-12-05 12:01:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek" <m...@n...pl> wrote in message
    > Myślę, że część firm zorientowała się już, że nie każdego szarego
    > obywatela stać na iPhona i stąd chyba wysyp tanich smartfonów.

    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale iPhone 4S możesz kupić
    dziś za niewiele więcej - w stanie używanym ale w pełni sprawnym...
    Odradzam kupno wersji 4, bo już się zestarzała i najnowszy iOS8
    przestał na tym chodzić, ale od 4S w górę brałbym bez problemów.

    > nie będzie odstraszało na tyle, że po wyjęciu w autobusie wszyscy
    > współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem?
    > Dobrze jakby nie lubiło spędzać całego życia w serwisie.

    ... i nie będziesz mieć takich dylematów :-)

  • 20. Data: 2014-12-05 12:06:19
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2014-12-05 11:36, the_foe pisze:

    > http://tinyurl.com/kshwmjs

    Chce do 300zł a podrzucane propozycje są 1,5 - 2 razy droższe...